اخبار ایرانیان دبیاخبار املاک دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسیخرید ملک در دبی

۱۴.۶۶ میلیارد درهم فروش املاک در دبی در یک هفته

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، بخش املاک در دبی در هفته گذشته فروش‌هایی به ارزش ۱۴.۶۶ میلیارد درهم ثبت کرد که نسبت به معاملات فروش در هفته قبل، رشد ۴۰.۵ درصدی داشته است. در هفته قبل، مجموع ارزش فروش به ۱۰.۴۳ میلیارد درهم رسید.

بر اساس گزارش «امارات امروز» و با استناد به داده‌های دائرة اراضی و املاک دبی، هفته گذشته مجموع تصرفات املاک به ۱۹.۴۳ میلیارد درهم رسید که افزایش قابل توجهی نسبت به هفته قبل با مجموع ۱۳.۲۱ میلیارد درهم داشته است.

داده‌ها نشان می‌دهد که مجموع معاملات فروش در هفته گذشته به ۴۴۷۵ معامله رسید که شامل فروش ۳۶۱۴ واحد مسکونی، ۳۸۹ ساختمان و ۴۷۲ زمین بوده است.

همچنین، مجموع ارزش وام‌های رهنی در هفته گذشته به ۳.۷۰ میلیارد درهم رسید که در مقایسه با ۱.۸۶ میلیارد درهم در هفته قبل افزایش یافته است. مجموع معاملات رهن نیز ۷۶۷ معامله بود که شامل رهن ۵۰۳ واحد مسکونی، ۹۸ ساختمان و ۲۰۶ زمین می‌شود.

داده‌ها همچنین نشان می‌دهد که مجموع ارزش هدایای ملکی در هفته گذشته به ۱.۰۷ میلیارد درهم رسید که در مقایسه با ۵۹۲.۲۰ میلیون درهم در هفته قبل افزایش داشته است. مجموع معاملات هدایای ملکی نیز ۳۲۰ معامله در هفته گذشته بود.

این گزارش نشان‌دهنده ادامه جذابیت منطقه «مجتمع اعمار جنوبی» و مناطق «برج‌های دریاچه جمیرا» برای سرمایه‌گذاران است، به همراه چندین منطقه و مجتمع مختلف در دبی.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا