اخبار املاک دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی

۱۰۰ کاروان کمک‌های اماراتی از آغاز عملیات “فارس شهم ۳” به سمت غزه ارسال شده است

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، تعداد کاروان‌های کمک‌های انسانی و امدادی به غزه به ۱۰۰ کاروان رسید که توسط دولت امارات از زمان آغاز عملیات “فارس شهم ۳” ارسال شده است. این کاروان‌ها به کاهش درد و رنج برادران فلسطینی در پی تبعات جنگ کمک کرده و اولین محموله کمک‌های امدادی در تاریخ ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳ وارد شد.

کاروان‌های ارسالی از امارات شامل کمک‌های متنوعی بود، از جمله دستگاه‌های پزشکی، بسته‌های غذایی، خرماهای اماراتی، چادرهای اسکان، مواد غذایی، لباس، آب، شیر کودک، بسته‌های مخصوص کودکان و زنان، پتو، کیف‌های امدادی، آمبولانس‌ها و تانکرهای آب و فاضلاب. مجموع بار این کاروان‌ها بیش از ۲۰ هزار تن بود که توسط تقریباً ۱۰۰۰ کامیون از طریق گذرگاه رفح منتقل شد. همچنین، ۴ کاروان بعد از حمله به رفح با بار تقریبی ۳۲۰ تن شامل چادرهای اسکان و بسته‌های غذایی برای افراد آواره و آسیب‌دیده از شرایط سخت ارسال شد.

علاوه بر این، بخش بهداشت نیز با ارسال بیش از ۱۶ تن دارو و ملزومات پزشکی مورد حمایت قرار گرفت.

دولت امارات با ارسال این کاروان‌های امدادی، تصویری انسانی را به نمایش گذاشت که به کاهش رنج آوارگان ناشی از جنگ و برآورده کردن نیازهای اساسی و پزشکی آن‌ها کمک کرد. این اقدام ادامه‌دهنده راه مؤسس، شیخ زاید بن سلطان آل نهیان، طیب الله ثراه، در کمک به آسیب‌دیدگان و آوارگان کشورهای برادر و دوست و ارائه یاری به نیازمندان است که به عنوان الگویی جهانی در عرصه انسانی شناخته می‌شود.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا