اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

یک هیئت اماراتی در مورد همکاری دیجیتال با سنگاپور گفتگو می کند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، عود بنت خلفان الرومی، وزیر توسعه دولت و آینده، رئیس کمیته عالی تحول دیجیتال دولتی و رئیس اداره فدرال منابع انسانی دولت، در مورد گسترش افق های همکاری و تبادل تجربیات و تخصص در دولت گفتگو کردند.

این در جریان سفر رسمی هیئتی از دولت امارات به جمهوری سنگاپور بر اساس دعوت رسمی از سوی دولت سنگاپور انجام شد که شامل برگزاری سلسله جلسات و دیدار با تعدادی از وزرا و مقامات دولت سنگاپور بود.

الرومی تاکید کرد که دولت امارات متحده عربی، تحت هدایت رهبری خردمند خود، مشتاق تقویت مشارکت های دولتی و توسعه مدل های همکاری بین المللی با هدف حمایت از دولت و تلاش های توسعه دیجیتال برای ساختن دولت های آینده است که منعکس کننده مثبتی بر توسعه کار دولت است. و کارایی، تجارب دیجیتالی را برای مشتریان افزایش می دهد و کیفیت زندگی جامعه را بهبود می بخشد.

وی گفت که تبادل دولتی اثربخشی تجارب توسعه دولتی و دیجیتالی بین دو کشور را افزایش می‌دهد، به تقویت و تسریع ساخت مدل‌های جدید و به اشتراک گذاشتن دیدگاه‌ها و جهت‌گیری‌ها برای ساختن یک دولت پیشرفته آینده کمک می‌کند.

هیأت دولتی امارات متحده عربی در دیدار با اولین وزیر ارتباطات و امور انفورماتیک مسئول پرونده های دولت دیجیتال و فناوری دولتی در دولت سنگاپور، دکتر جانیل پوتوچری، از زمینه های کار تحول دیجیتال در این وزارتخانه مطلع شد.

الرومی با پیتر هو، مشاور کل مرکز استراتژیک آینده در دولت سنگاپور، برای بحث در مورد توسعه قابلیت های آمادگی آینده، و تحولات نوظهور در زمینه پیش بینی آینده و ابزارهای آمادگی با پشتیبانی از فناوری و داده های پیشرفته، ملاقات کرد.

هیأت دولت امارات در دیدار با معاون معاون وزیر در امور خدمات کشوری، جیمی آنگ، و مدیر ارشد منابع انسانی در بخش دولتی، لو پک کیم، از تجربه دولت سنگاپور در به کارگیری فناوری و داده های دولتی پیشرفته برای دستیابی به دولت مطلع شد. تحول، سازوکارهای جدید حکمرانی در خدمات ملکی، و سیاست ها و پروژه های اجرایی مرتبط. آینده مشاغل دولتی، وظایف و مشاغل نوظهور در دولت و تأثیر تحولات فناوری پیشرفته بر آنها و همچنین توسعه مستمر سیاست ها و توانمندی های منابع انسانی به منظور دستیابی به آمادگی و همگامی با تغییرات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا