اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

“گمرک” و اتاق های دبی در مورد حمایت از اهداف دستور کار اقتصادی دبی بحث می کنند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، اداره گمرک دبی هیأتی از اتاق های دبی را در نشستی به منظور بررسی راه های همکاری مشترک در جهت دستیابی به اهداف دستور کار اقتصادی دبی که توسط اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات برگزار شد، پذیرفت. و حاکم دبی، خداوند او را حفظ کند، و به دنبال دوبرابر کردن اندازه اقتصاد دبی در طول یک دهه آینده، و تثبیت موقعیت خود در بین سه شهر برتر اقتصادی در سراسر جهان، بر اساس ایجاد یک فضای سرمایه‌گذاری ایده‌آل است.

در این نشست اولویت‌های استراتژیک اتاق‌های دبی، به ویژه بهبود فضای کسب‌وکار که باعث رشد در دبی می‌شود، جذب شرکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های بین‌المللی، حمایت از گسترش شرکت‌های داخلی در بازارهای خارجی امیدوارکننده، و توسعه اقتصاد دیجیتال دبی، بررسی شد.

مدیر کل گمرک دبی، دکتر عبدالله محمد بسناد، گفت: ما راه ها و رویه های بسیاری را برای کار مشترک، با توجه به چارچوب ارتقای چشم انداز آینده امیدوارکننده در توسعه اقتصادی پایدار، مطابق با دستورالعمل های دولت دبی به بحث گذاشتیم.

به نوبه خود، مدیرکل اتاق های دبی، محمدعلی رشید لوثه، همکاری موفق با گمرک دبی را که عاملی اساسی در توسعه و توسعه خدمات ارائه شده به بخش های تجاری است، تایید کرد و نقش این مشارکت را در بهبود محیط زیست ستود. برای رشد کسب و کار در امارات و تثبیت شهرت آن به عنوان یک سرمایه جهانی برای اقتصاد و یک مرکز عمده تجارت، وی همچنین تعهد اتاق های دبی را به تقویت تلاش های خود برای دستیابی به اولویت های استراتژیک خود که با امارات سازگار است، تأیید کرد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا