اخبار دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی فارسی

گروه بهداشت و درمان تداوی در مدت دو سال پذیرای 550000 بیمار است و ارزش بازار آن به 600 میلیون درهم می رسد.

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، گروه بهداشت و درمان تداوی اعلام کرد که به دستاورد بی سابقه ای در بخش خدمات بهداشتی دست یافته است، زیرا ارزش بازار این گروه تنها در دو سال به 600 میلیون درهم افزایش یافت، در حالی که این گروه در مدت مشابه بیش از 550000 بیمار از ملیت های مختلف را دریافت کرد

مروان حاجی ناصر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه تداوی گفت: ارزش بازار این گروه تنها در دو سال 500 درصد افزایش یافت و در عرض دو سال به نقطه سر به سر و درآمدهای پوشش هزینه ها رسید. که در آن مدیریت فعلی مسئولیت گروه را بر عهده گرفت، که نشان می‌دهد بخش بیمارستانی معمولاً در طی یک دوره هفت ساله به شکست می‌رسد .

وی افزود: مالکیت این گروه 100 درصد اماراتی است و این دستاورد بدون در دسترس بودن عناصر ممتاز سرمایه گذاری در حوزه مراقبت های بهداشتی که امارات متحده عربی بر اساس دستورالعمل ها مشتاق است برای آن میسر نمی شد. رهبری خردمندانه دولت، تحت رهبری اعلیحضرت شیخ محمد بن زاید آل نهیان، رئیس جمهور کشور، که خداوند او را حفظ کند، و جناب شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور، نخست وزیر و حاکم از دبی، خداوند او را حفظ کند .

وی ادامه داد: این گروه طی دو سال موفق به ثبت دستاوردهای پزشکی بسیاری شد که مورد تحسین جامعه پزشکی داخلی، منطقه ای و بین المللی قرار گرفت که از جمله آنها می توان به انجام جراحی های دقیق، نادر و پیچیده برای موارد سخت پزشکی و مبتلایان به بیماری های مزمن و حاد اشاره کرد. به لطف خدا و به لطف ساختار قوی بخش بهداشت و درمان کشور به بهبودی کامل دست یافت و سلامت و تندرستی خود را به دست آورد .

مروان حاجی ناصر خاطرنشان کرد: این گروه توانست در مدت دو سال شبکه خدمات خود را با راه اندازی کلینیک های جدید برای خدمت رسانی به کارکنان و خانواده های آنها در ادارات و مراکز دولتی و خصوصی در دبی گسترش دهد که تعداد کلینیک ها به 13 کلینیک در دبی رسیده است. علاوه بر دو کلینیک در باشگاه های الوصل و شباب الاهلی، و راه اندازی طرح های خاص برای ارتقای خدمات پزشکی در امارت، به علاوه راه اندازی طرح های بشردوستانه با هدف قرار دادن شهروندان سالخورده، زنان و افراد با درآمد محدود، از جمله تلفن همراه. ابتکار کلینیک و ابتکار درمان بیماران بی بضاعت به صورت رایگان در روز جمعه هر هفته .

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل گروه تداوی تصریح کرد: تعداد پزشکان بیمارستان تداوی به 61 پزشک و تعداد پرسنل پرستاری به 223 نفر و تعداد کارکنان اداری به 146 نفر افزایش یافت .

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کلینیک های این گروه شامل 42 پزشک، 48 پرستار و 21 داروساز است و تعداد کارکنان اداری به 34 نفر می رسد .

وی خاطرنشان کرد: تعداد عمل‌های انجام شده در بیمارستان تداوی در سال 2023 به 3930 عمل و در همین سال 112957 بیمار پذیرش شده است، در حالی که این تعداد در سه ماهه نخست امسال به 3309 عمل و پذیرش 71643 بیمار رسیده است .

وی با بیان اینکه طی دو سال این بیمارستان بیش از 22 هزار مورد اورژانس و 400 مورد مراقبت های ویژه را دریافت کرد، بیش از پنج میلیون نمونه آزمایشات آزمایشگاهی انجام داد و بیش از 110 هزار نسخه پزشکی صادر کرد .

وی تصریح کرد: بیمارستان تداوی شامل 100 تخت، 35 کلینیک، 13 اتاق مراقبت های ویژه، 13 اتاق مراقبت از مرکز نوزادان، 4 اتاق عمل و 9 سوئیت رویال است .

وی گفت: این گروه با بنیاد اوقاف و اداره وجوه قصر در ایجاد موقوفه ای که عواید آن صرف درمان بیماران ناتوان می شود همکاری می کند و با سازمان هلال احمر امارات و چندین انجمن خیریه از جمله دارالبر همکاری می کند. ، بیت الخیر و خیریه دبی برای درمان موارد بشردوستانه .

مروان حاجی ناصر تاکید کرد که گروه تداوی تمام تلاش خود را برای رفع نیازهای بیماران در تخصص های مختلف پزشکی انجام می دهد و مشتاق است بهترین خدمات پزشکی را به بیماران از نقاط مختلف امارات و کسانی که از خارج از کشور می آیند ارائه دهد. از برنامه‌های دبی و امارات برای ترویج گردشگری پزشکی حمایت می‌کند و تاکید می‌کند که این گروه مشتاق است بالاترین استانداردهای کیفیت را برای دستیابی به بهترین سطح مراقبت‌های بهداشتی برای بیماران پیاده‌سازی کند .

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا