اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

گرمای دبی را با این “کارک های یخی” شکست دهید

هیچ چیزی مثل کارک در پارکینگ‌ها با دوستانتان در دبی نمی‌چسبد. شما می‌توانید ساعت‌ها در یک پارکینگ بایستید با یک فنجان کارک، شاید دو فنجان، و در گفتگوهای بی‌پایان با یکی از دوستانتان غوطه‌ور شوید.

اما می‌دانید چه چیزی بهتر است؟ کارک یخ‌زده، با توجه به افزایش دما در شهر، می‌تواند بهترین refresher تابستانی باشد که همه ما به دنبالش هستیم.

همه چیز همانند قبل است، فقط کارک اکنون با یخ سرو می‌شود. و این به تدریج در بین ساکنان دبی تبدیل به یک مد شده است.

کافه «Karak Inc Eatery»، یک مکان محبوب غذای خیابانی اماراتی در «باوک‌پارک» دبی، در حال حاضر کارک یخ‌زده سرو می‌کند. هدف این کسب‌وکار اماراتی ساده است: ارائه بهترین کارک و غذا در شهر؛ برای علاقه‌مندان و کنجکاوان.

چندین رستوران دیگر نیز به این روند کارک یخ‌زده پیوسته‌اند. ساکنان خود را موظف کرده‌اند که این refresher تابستانی را معرفی کنند.

شما لزوماً نیازی به رفتن به این رستوران‌ها برای تهیه یک فنجان کارک یخ‌زده ندارید. «Rainbow Karak Chai» نسخه جدید یخی چای سنتی را از طریق «Talabat»، «Deliveroo»، «Noon» یا «Careem» تحویل می‌دهد. علاوه بر کارک یخ‌زده، طعم‌هایی مانند کارک الایچی، کارک زنجبیلی، کارک ماسالا و کارک زعفرانی را نیز ارائه می‌دهد که همگی نسخه‌های سرد و تازه این نوشیدنی‌های سنتی هستند. به نظر می‌رسد که این یک خوشمزه تابستانی است که نمی‌خواهیم از دست بدهیم.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا