اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

گذاشتن سنگ بنای “بیمارستان بیماری های گوارشی آسان امارات” در “دبی بهداشت”

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، شهر پزشکی دبی در مرحله دوم توسعه خود، اقدام به کلنگ زنی بیمارستان “آسان-امارات برای درمان بیماری‌های گوارشی” کرد. این پروژه متعلق به شرکت سکوب برای سرمایه‌گذاری امارات است و اولین شعبه جهانی بیمارستان آسان، یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی در کره جنوبی خواهد بود. این بیمارستان در ارائه جدیدترین خدمات بهداشتی درمانی و فرصت‌های آموزشی در زمینه بیماری‌های گوارشی نقش خواهد داشت و به توسعه مداوم بخش بهداشت و درمان دبی کمک می‌کند.

کلنگ زنی این پروژه با حضور عواض صغیر الکتبی، مدیرکل هیئت بهداشت دبی، مون بیونگ جون، کنسول عمومی جمهوری کره در دبی و امارات شمالی، عصام کلداری، مدیرعامل سازمان شهر پزشکی دبی، دکتر سو سانگ پارک، جراح ارتوپدی کودکان و مدیرعامل امور مالی بیمارستان آسان، نجیب فیاض، مدیرعامل شرکت سکوب برای سرمایه‌گذاری و دکتر سعید الدایه، مدیرعامل بخش بهداشت و درمان شرکت سکوب برای سرمایه‌گذاری و سایر مسئولان هیئت بهداشت دبی، سازمان شهر پزشکی دبی و شرکت سکوب برای سرمایه‌گذاری انجام شد.

این بیمارستان که قرار است تا سال 2026 تکمیل شود، به گسترش خدمات ارائه شده در مجموعه شهر پزشکی دبی و تقویت جایگاه آن به عنوان مقصد پیشرو در مراقبت‌های بهداشتی و سلامت کمک خواهد کرد. افتتاح بیمارستان آسان-امارات برای درمان بیماری‌های گوارشی نیز توانمندی‌های امارات در زمینه سلامت دستگاه گوارش، سرطان‌های دستگاه گوارش و مدیریت پیوند کبد و بیماری‌های مرتبط با سبک زندگی را تقویت خواهد کرد.

عواض صغیر الکتبی گفت: “توسعه چشمگیر بخش بهداشت و درمان در امارت دبی، محیط سرمایه‌گذاری ممتاز برای رشد این بخش حیاتی و افزایش تقاضای روزافزون برای خدمات بهداشتی درمانی با کیفیت بالا، دلایلی هستند که دبی را به مقصدی ایده‌آل و مرکز مهمی برای بزرگ‌ترین بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی جهانی تبدیل کرده‌اند.”

الکتبی تأکید کرد که هیئت بهداشت دبی در ترغیب مراکز پزشکی به گسترش، توسعه و تنوع بخشیدن به خدمات برای پاسخگویی به نیازهای جامعه و ارائه الگویی جامع و یکپارچه از مراقبت‌های بهداشتی، و تقویت جایگاه دبی در نقشه گردشگری سلامت جهانی هیچ کوششی دریغ نمی‌کند. او بیمارستان آسان-امارات برای درمان بیماری‌های گوارشی را افزوده مهمی بر مجموعه بیمارستان‌های پیشرو دبی دانست که هیئت بهداشت نقش و مشارکت آنها در حفظ سلامت جامعه را ارج می‌نهد.

کنسول عمومی جمهوری کره گفت: “به مرکز پزشکی آسان در کره، پیشرو در این زمینه، برای تأسیس این بیمارستان تخصصی جدید در زمینه مراقبت‌های بهداشتی و درمان بیماری‌های گوارشی در دبی، صمیمانه تبریک می‌گوییم. تأسیس اولین شعبه این مرکز خارج از کره ثمره همکاری شرکت سکوب برای سرمایه‌گذاری و سازمان شهر پزشکی دبی با هدف ارائه بهترین خدمات بهداشتی درمانی به بیماران در امارات، کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و سایر نقاط جهان است.”

عصام کلداری گفت: “تأسیس بیمارستان آسان-امارات برای درمان بیماری‌های گوارشی دستاورد مهمی است که تلاش‌های ما برای توسعه مرحله دوم شهر پزشکی دبی را تقویت می‌کند و بر تمرکز ما بر توانمندسازی مراقبت‌های بهداشتی تخصصی از طریق جذب موسسات و تخصص‌های پزشکی برجسته برای ادامه ساخت یک سیستم یکپارچه متناسب با نیازهای رو به رشد جامعه ما صحه می‌گذارد. این مشارکت متعهد ما به ارائه خدمات بهداشتی درمانی تخصصی با کیفیت بالا از طریق همکاری‌های راهبردی داخلی و بین‌المللی را تأیید می‌کند که با تلاش دبی برای جذب سرمایه‌گذاری بیشتر در بخش‌های مختلف همسو است.”

این بیمارستان جدید که بر روی مساحتی به وسعت 21 هزار و 150 متر مربع احداث می‌شود، از 9 طبقه با 65 تخت بستری شامل اتاق‌های لوکس و ویژه، 4 اتاق عمل و خدمات جامع در زمینه درمان بیماری‌های گوارشی کودکان و بزرگسالان برخوردار خواهد بود. خدمات تخصصی این بیمارستان شامل پیوند اعضا، آندوسکوپی، درمان چاقی و سرطان‌های دستگاه گوارش، مدیریت پیوند کبد و معاینات سلامت دستگاه گوارش است. همچنین امکانات پشتیبانی دیگری مانند خدمات توانبخشی، درمانگاه‌های سرپایی، بخش مراقبت‌های ویژه و بخش مراقبت‌های روزانه را نیز در بر می‌گیرد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا