اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

گذاشتن سنگ بنای “بیمارستان بیماریهای گوارشی آسان امارات” در شهر مراقبت بهداشتی دبی

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، شهر پزشکی دبی در مرحله دوم توسعه خود، کلنگ احداث بیمارستان «آسان-امارات برای درمان بیماری‌های گوارشی» را به زمین زد. این پروژه توسط شرکت سکوب امارات متحده عربی اجرا می‌شود و اولین شعبه جهانی بیمارستان آسان، یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی-درمانی کره جنوبی، خواهد بود. این بیمارستان به ارائه جدیدترین خدمات بهداشتی-درمانی و فرصت‌های آموزشی در زمینه بیماری‌های گوارشی کمک خواهد کرد و به توسعه مداوم بخش بهداشت و درمان دبی کمک می‌کند.

کلنگ این پروژه با حضور عوض صغیر الکتبی، مدیرکل هیئت بهداشت دبی، مون بیونگ جون، کنسول عمومی جمهوری کره در دبی و امارات شمالی، عصام کلداری، مدیرعامل سازمان شهر پزشکی دبی، دکتر سو سانگ پارک، جراح ارتوپدی کودکان و مدیرعامل امور مالی بیمارستان آسان، نجیب فیاض، مدیرعامل شرکت سکوب و دکتر سعید الدایه، مدیرعامل بخش بهداشت و درمان شرکت سکوب به زمین زده شد.

این بیمارستان که قرار است تا سال 2026 به پایان برسد، به گسترش خدمات ارائه شده در شهر پزشکی دبی و تقویت جایگاه آن به عنوان مقصد پیشرو در مراقبت‌های بهداشتی و سلامت کمک خواهد کرد. افتتاح بیمارستان آسان-امارات برای درمان بیماری‌های گوارشی، توانمندی‌های امارات در زمینه‌های سلامت دستگاه گوارش، سرطان‌های دستگاه گوارش، پیوند کبد و بیماری‌های مرتبط با سبک زندگی را تقویت خواهد کرد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا