اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

کمپین «مقصدهای دبی» فصل جدید خود را آغاز کرد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، برند دبی، بازوی خلاق دفتر رسانه‌ای دولت دبی، از راه‌اندازی کمپین «مقصدهای دبی» در فصل جدید تابستان خود خبر داد تا اطلاعاتی را در اختیار ساکنان، ساکنان و بازدیدکنندگان قرار دهد که آنها را قادر می‌سازد یک تعطیلات تابستانی منحصر به فرد را در دبی آغاز کنند. و برای برجسته کردن مناطق متمایز و زیبایی های تابستان دبی، از جمله مواردی که در میان رویدادهای سرگرمی و فعالیت هایی که می توان در طول چند ماه آینده از آن بازدید کرد.

فصل جاری #مقصدهای دبی فرصتی را برای آشنایی با بهترین تجربیات شهر در تابستان و مقاصد متمایز آن فراهم می‌کند که از مقصدهای ساحلی، پارک‌های آبی هیجان‌انگیز و استخرهای شنا با مناظر متنوعشان، علاوه بر فعالیت‌های بسیار متفاوت است. در مکان های سرپوشیده در بسیاری از مناطق دبی سازماندهی شده است.
به همین مناسبت، شیما السویدی، مدیر برند دبی، تأیید کرد که کمپین مقاصد دبی با الهام از دیدگاه اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات متحده عربی و حاکم امارات، به اهداف خود ادامه می دهد. دبی، “خداوند او را حفظ کند” برای تثبیت موقعیت دبی به عنوان بهترین شهر در جهان برای زندگی و بازدید در این نسخه، این کمپین گزینه های متنوع و تجربیات استثنایی شهر را در طول تابستان برای بازدیدکنندگان از داخل کشور برجسته می کند. و از سراسر جهان
السویدی گفت: «برند دبی محتوای تعاملی را با همکاری شرکای خود از سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی منتشر می‌کند تا مقاصدی را که نشان‌دهنده جاذبه‌های بازدیدکنندگان از دبی در طول تابستان هستند و امکانات و فعالیت‌های توریستی مختلف را برجسته کند. برای برآورده کردن آرزوهای آنها برای تعطیلات متمایز، مناسب همه اعضای خانواده باشد.
وی افزود: این کمپین دعوتی است از ساکنان و بازدیدکنندگان دبی برای گشت و گذار در جذاب ترین مقاصد تابستانی دبی و گذراندن تعطیلات شاد و خاص همراه با خانواده و دوستان. برای ارائه اطلاعات ارزشمند در مورد تجربیات برجسته تابستانی در دبی، با شروع کمپ های تابستانی.” طراحی شده برای کودکان، از جمله فعالیت های آبی مختلف و بازی های مناسب برای همه گروه های سنی، و همچنین گزینه های اقامتی متنوع و جذاب، و جدیدترین جاذبه های سرگرمی.”
این کمپین همچنین مشهورترین پروژه‌های محلی در دبی را از اعضای ابتکار «با افتخار از دبی» که توسط برند دبی برای تحریک کارآفرینی و تشویق پروژه‌های نوظهور به رشد راه‌اندازی شده است، با معرفی محصولات متمایزی که ارائه می‌دهند، برجسته می‌کند. شرکت آنها در رویدادهای مهم دبی در تمام طول سال.
نکته جدیدی است که بخش‌های تحت پوشش کمپین «مقصدهای دبی» اطلاعات بسیار زیادی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین مقاصد و جاذبه‌های مختلف دبی را در اختیار ساکنان و بازدیدکنندگان از داخل و خارج از کشور قرار می‌دهند. روشی نوآورانه و با همکاری تعداد زیادی از توسعه دهندگان محتوا که در برجسته کردن شکوه و شکوه این مقاصد و تنوع زیاد آنها، از طریق کارهای خلاقانه که مکان های مهم را برجسته می کند، برجسته ترین افراد خلاق دبی از جمله تأثیرگذاران، عکاسان و عکاسان را جذب می کند. سازندگان محتوای دیجیتال، به منظور ارائه محتوای جذاب و مفید در مورد مقاصد تفریحی فراوانی که دبی را به مناسب ترین انتخاب برای تعطیلات تابستانی تبدیل می کند، فراموش نکنید!

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا