اینستاگرام دبی توئیتراخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

چه چیزی بازیگر بالیوود، کاترینا کایف، را به ابوظبی می‌آورد؟

دو نوع پرواز وجود دارد: پروازهایی که آرامش‌بخش هستند و پروازهایی که آزاردهنده‌اند.

طبق یک ویدیو از شرکت هواپیمایی اتحاد، این شرکت مستقر در ابوظبی به خوبی در ارائه خدمات بی‌نظیر مهارت دارد.

در این کلیپ که در حساب ایکس (توییتر سابق) اتحاد منتشر شده است، کاترینا کایف، بازیگر بالیوود، را می‌بینیم که بعد از یک برنامه شلوغ در فرودگاه بین‌المللی زاید قدم می‌زند. (ما می‌دانیم که او مشغول بوده است چون دستیارش به ما این را گفته است.) با این حال، به جای اینکه از پرواز خود گله کند، کایف از فکر به سفر خود شادمان به نظر می‌رسد. سفر او از سالن بیزنس کلاس آغاز می‌شود، جایی که او نوشیدنی‌ای میل می‌کند. سپس او را در هواپیما می‌بینیم که یک وعده غذایی خوشمزه می‌خورد و روی صندلی‌های تخت‌خواب‌شو استراحت می‌کند.

در پایان ویدیو، او می‌گوید: “فقط کمی وقت با اتحاد چیزی بود که نیاز داشتم.”

اتحاد این ویدیو را با کپشن زیر منتشر کرده است: “لحظه‌ای با هواپیمایی اتحاد داشته باشید. به بیش از ۷۵ مقصد (از طریق ابوظبی) متصل شوید و از راحتی بی‌نظیر لذت ببرید.”

کایف، که فیلم‌هایی چون “کریسمس مبارک” و “ببر ۳” در کارنامه‌اش دارد، از سپتامبر ۲۰۲۳ سفیر برند اتحاد شده است. او هنگام اعلام این خبر گفت: “من بسیار خوشحالم که دوباره با هواپیمایی اتحاد همکاری می‌کنم، برندی که به تجربیات سفر با کیفیت بالا معروف است. تعهد این شرکت به برتری و ایجاد ارتباطات معنادار با ارزش‌های من همخوانی دارد. من مشتاقم که بخشی از تیمی باشم که هدفش ایجاد ارتباطات فکر شده و تجربیات به یادماندنی است. من منتظر نمایندگی اتحاد و شرکت در سفرشان هستم.”

او همچنین در سال ۲۰۱۰ با این برند همکاری کرده بود، زمانی که به عنوان یک مسافر مشکل‌پسند تجربه سفر با اتحاد را به نمایش گذاشت.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا