اخبار ایرانیان دبیاخبار املاک دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسیورزشی

چالش پنالتی با همکاری منچسترسیتی با حیاکم ابوظبی

“حیاکم در ابوظبی” به همکاری باشگاه منچسترسیتی، شرکت الاتحاد للطیران و “پوما”، روز پنجشنبه گذشته در خیابان ۴۹ نیویورک، چالش برنامه “سفر ضربات پنالتی” را برگزار کرد. این برنامه به هواداران این فرصت را می‌دهد که برنده سفر رویایی به ابوظبی شده و با فرهنگ اصیل آن آشنا شوند.

در این رویداد، ستاره‌های باشگاه منچسترسیتی، از جمله ارلینگ هالاند، جک گریلیش و اسکار پوب، شرکت کردند و با هواداران و عاشقان فوتبال دیدار کردند. آنها به شرکت‌کنندگان کمک کردند تا برنامه سفر خود به ابوظبی را مرحله به مرحله با هر گل که به ثمر رساندند، بسازند. این رویداد بخشی از تور تابستانی منچسترسیتی در ایالات متحده بود.

“حیاکم در ابوظبی” که زیرمجموعه دایره فرهنگ و گردشگری ابوظبی است، بهترین تجربیات و جاذبه‌های پایتخت ابوظبی را در نیویورک معرفی می‌کند.

این چالش شاهد رقابت‌های شدید میان تماشاگران در ضربات پنالتی بود، به طوری که هر شرکت‌کننده با هر گل که به ثمر می‌رساند، فرصتی برای اضافه کردن تجربه‌ای جدید از جاذبه‌های برجسته ابوظبی به برنامه سفر منحصر به فرد خود به دست می‌آورد. این تجربیات شامل ماجراجویی و هیجان در دنیای فراری در جزیره یاس ابوظبی و همچنین جولات فرهنگی در مسجد شیخ زاید بزرگ می‌شود.

شرکت‌کنندگان همچنین در قرعه‌کشی برای برنده شدن جایزه بزرگ، که یک سفر به ابوظبی بود، شرکت کردند.

این رویداد جوایز دیگری از جمله محصولات امضا شده توسط مشهورترین بازیکنان، کارت‌های هدیه، تجهیزات ورزشی محدود و امتیازهای برنامه مهمان الاتحاد را نیز شامل می‌شد.

“حیاکم در ابوظبی” به حمایت از منچسترسیتی در تور تابستانی خود در ایالات متحده ادامه می‌دهد، جایی که این تیم خود را برای رویارویی با بارسلونا در ۳۰ ژوئیه در استادیوم “کمپینگ ورلد” در اورلاندو آماده می‌کند و سپس این تور را با بازی مقابل چلسی در ۳ اوت در استادیوم اوهایو در کلمبوس به پایان می‌رساند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا