اخبار دبیاخبار دبی فارسیاقامت دبی برای ایرانیان

پلیس ابوظبی آگاهی رانندگان را در مورد ایمنی تایرهای خودروها افزایش می‌دهد.

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، پلیس ابوظبی یک برنامه آگاهی‌بخشی میدانی برای رانندگان در مورد اهمیت بررسی تایرهای خودروها اجرا کرد، که در راستای مشارکت در جشنواره سالانه لیوا برای خرما در شهر لیوا واقع در منطقه الظفره انجام شد.

این برنامه بخشی از کمپین وزارت کشور تحت شعار «تابستان بدون حوادث» و همزمان با کمپین پلیس ابوظبی با عنوان «تابستان ایمن» است که به منظور اجرای استراتژی امنیت جاده‌ها طراحی شده است.

شعبه آگاهی و آموزش ترافیکی در اداره ترافیک و گشت‌های امنیتی در منطقه الظفره، توضیحاتی به رانندگان بازدیدکننده از جشنواره ارائه دادند درباره احتیاط‌های لازم برای رانندگی در تابستان، اهمیت بررسی تایرها و اطمینان از سلامت آن‌ها و همچنین تعویض آن‌ها در صورت پایان عمر یا وجود هرگونه ترک یا بادکردگی. همچنین، تأکید شد که باید از انواع باکیفیت و مطابق با مشخصات استفاده کرد تا از حوادث ترافیکی ناشی از انفجار تایرها جلوگیری شود. در این برنامه، بروشورهای آموزشی و هدایایی نیز به رانندگان توزیع شد.

سرهنگ احمد خادم القبیسی، مدیر اداره ترافیک و گشت‌های امنیتی در منطقه الظفره، تأکید کرد که پلیس ابوظبی به اجرای برنامه‌های آگاهی‌بخشی برای عموم در موضوعات مختلف اهتمام دارد تا به سلامت آن‌ها و دیگر کاربران جاده‌ها کمک کند.

او از رانندگان خواست که بر روی بررسی سلامت تایرهای خودروها تمرکز کنند و آن‌ها را به تعویض تایرهای منقضی شده تشویق کردند و همچنین بر اهمیت بررسی وضعیت تایرهای جدید قبل از خرید و عدم تأثیرپذیری آن‌ها از رطوبت و دما تأکید کردند، چرا که این عوامل می‌تواند به عدم صلاحیت آن‌ها منجر شود.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا