اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسیورزشی

پدرو: قول می دهم با بانیاس سخت کار کنم… و زندگی در ابوظبی معنای زیادی دارد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، خوائو پدرو سوزا پرتغالی، مربی اولین تیم فوتبال باشگاه بانیاس، با ابراز خوشحالی و افتخار از قرارداد با الساماوی و هدایت او در فصل جدید که از 17 آگوست آینده آغاز می شود، در عین حال بر اهمیت این تیم تاکید کرد. تدارکاتی که این تیم در حال حاضر در اردوی خارجی خود انجام می دهد این رویداد در صربستان برگزار می شود و تا اوایل مرداد ماه آینده ادامه خواهد داشت.

پدرو 52 ساله در اولین تجربه حضورش در امارات، پس از انعقاد قرارداد با وی در امارات، جانشین دارکو میلانیچ اسلوونیایی شد و تجربه زیادی به عنوان مربی در باشگاه های پرتغالی دارد فاماگلیاکو و بواویستا و تجربه کوتاهی با پیشکسوت عربستانی داشت و قبلا… کار به عنوان کمک مربی در چندین باشگاه انگلیسی مانند اورتون، واتفورد و هال سیتی به همراه اسپورتینگ لیسبون پرتغال و المپیاکوس از یونان پدرو گفت: من افتخار می کنم که بخشی از باشگاه بانیاس شده ام، باشگاهی که تمام قابلیت ها و توانایی ها را برای کسب نتایج خوب دارد.

وی افزود: زندگی در شهر بزرگی مانند ابوظبی برای من ارزش زیادی دارد و فرصتی است برای به اشتراک گذاشتن چیزهای خاص با دیگران.

سرمربی جدید بانیاس تائید کرد که قول می دهد با تیم کار جدی انجام دهد و این موضوع بر عملکرد منعکس خواهد شد. کار از روز اول در باشگاه شروع شده است و نه از تمرین یا اردوی خارجی.

وی با اشاره به اهمیت اردو و اینکه این اردو فرصتی است برای شناخت توانایی ها و پتانسیل بازیکنان و نحوه تفکر آنها در مورد فوتبال، علاوه بر رسیدن به تفاهم و هماهنگی و به کارگیری روش و سبک بازی که در اختیار داریم. در این فصل بازی خواهد کرد که برای من بسیار مهم است، با اشاره به اینکه این تیم اولین بازی دوستانه خود را برگزار می کند، امروز دوشنبه برابر تیم زلزنیکار بوسنیایی، او همچنین 5 بازی دوستانه را در حین آماده سازی در اردوی صربستان انجام خواهد داد. او همه بازی‌ها را چه دوستانه و چه رسمی مهم می‌داند و بازی‌های تدارکاتی را برای کادر فنی و بازیکنان مهم می‌داند تا قبل از شروع دوئل‌های رسمی به همه مسائل مربوط به تیم پی ببرند.

وی از فضای اردو، تعهد بازیکنان و در دسترس بودن تمامی قابلیت هایی که به موفقیت برنامه آماده سازی کمک می کند، تمجید کرد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا