اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

پاویون امارات حضور خود را در نمایشگاه اکسپو 2025 اوزاکا ژاپن اعلام کرد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، غرفه امارات متحده عربی در اکسپو شرکت خود را در اکسپو 2025 اوزاکا ژاپن اعلام کرد که فعالیت های آن از 13 آوریل تا 13 اکتبر 2025 با شعار “نوآوری در آینده برای بهبود زندگی جوامع” برگزار می شود.

این مراسم در مراسم سنگ‌گذاری اکسپو 2025 در جزیره یومیشیما در اوزاکا، با حضور شهاب احمد الفهیم، سفیر امارات در ژاپن، علاوه بر برگزارکنندگان نمایشگاه، اعضای هیئت‌های رسمی و مقامات ارشد برگزار شد.

این مناسبت منعکس کننده شروع عملیات ساخت و ساز برای پاویون امارات در اکسپو 2025 اوزاکا و تحویل رسمی سایت توسط برگزارکنندگان اکسپو است.

نورا بنت محمد الکعبی وزیر امور خارجه گفت: ما مفتخریم که این مناسبت را در اکسپوی برجسته 2025 اوزاکا – ژاپن جشن بگیریم، جایی که ملت ها و مردم برای تبادل آخرین فن آوری ها و ترویج ایده های خلاقانه و همکاری، برای پیشنهاد راه حل هایی گرد هم می آیند. چالش‌های جهانی که بشر امروز با آن مواجه است.»

وی افزود: همچنین نمایشگاه جهانی در مرحله مهمی برای امارات و ژاپن قرار دارد، زیرا هر دو طرف به دنبال تقویت پیوندهای همکاری و کار مشترک برای توانمندسازی همه و دستیابی به زندگی بهتر و آینده ای پایدار هستند. از سال 1971، امارات متحده عربی سخت و مجدانه برای دستیابی به تعهد خود به راه حل های جهانی تلاش کرده است و در اینجا ما به سفر و تعهد خود برای دستیابی به آینده ای پایدار برای نسل های آینده ادامه می دهیم.

اکسپو 2025 اوزاکا که انتظار می رود بیش از 28 میلیون بازدید کننده داشته باشد، با اتخاذ شعارهای فرعی برای این رویداد، توجه خود را بر چالش های بزرگ جهانی متمرکز می کند که عبارتند از: تضمین پایداری زندگی، که هدف آن حفاظت از جان انسان ها است، و “بهبود بخشیدن به زندگی”. زندگی» که با هدف غنی سازی زندگی افراد و ارتقای… پتانسیل آنها و همچنین «افزایش زندگی از طریق ارتباطات» است که هدف آن مشارکت دادن همه، فعال کردن نقش های آنها و ایجاد و غنی سازی جوامع است.

به نوبه خود، شهاب احمد الفهیم، سفیر امارات در ژاپن، در این مراسم گفت که غرفه امارات تحت لوگوی فرعی «بهبود زندگی» با برجسته کردن داستان‌های معنادار و ارزشمند از گذشته، حال و آینده، همراه با تمرکز بر تلاش های جاه طلبانه امارات متحده عربی در زمینه نوآوری و تحقیق و توسعه در بخش مراقبت های بهداشتی، اکتشاف فضا و فناوری های پایدار، این غرفه همچنین نقش یک پلت فرم مشترک را ایفا می کند که به راه حل های نوآورانه کمک می کند. غرفه امارات متحده عربی در منطقه “بهبود زندگی” در نزدیکی غرفه ژاپن واقع شده است، جایی که در رده پاویون A شرکت خواهد کرد و آن را به یکی از بزرگترین غرفه های بین المللی در اکسپو اوزاکا تبدیل می کند.

غرفه امارات با الهام از میراث محلی امارات و با استفاده از عناصر ضایعات کشاورزی، به ویژه برگ خرما، با تخصص ژاپنی در استفاده از چوب برای ساخت و ساز طراحی شده است.

شهاب احمد الفهیم در این مراسم توضیح داد که الهام‌بخش این طرح از میراث اجداد ما و ارزش‌های آنها الهام گرفته شده است که نشان‌دهنده اشتیاق امارات در گذشته و حال خود برای حفظ محیط زیست، همزیستی با آن و استفاده بهینه از طبیعت است. منابع این رویکرد مبتنی بر ایجاد چشم‌اندازهایی از روش‌ها و مواد با الهام از میراث و فرهنگ کشور است تا اهمیت گذشته را در غنی‌سازی حال و آینده برجسته کند. دانشجویان اماراتی عبدالله الحسنی و احمد الضهانی که در ژاپن تحصیلات عالی خود را می گذرانند، در مراسم سنگ بنای این برنامه شرکت کردند و بندهای برنامه را به زبان ژاپنی ارائه کردند و از شرکت در این رویداد مهم تشکر کردند.

مشارکت عبدالله الحسنی و احمد الضهانی در راستای امارات متحده عربی است که همواره با هدف مشارکت و توانمندسازی جوانان از طریق فعالیت ها و ابتکارات اتخاذ شده توسط این کشور و ارتقای راه های مشارکت اماراتی-ژاپنی و خدمت به ملت است.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا