اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسیاینستاگرام دبی توئیتر

وزیر خارجه امارات با عباس عراقچی دیدار کرد

خبرگزاری رسمی امارات (وام) گزارش داد که شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه امارات متحده عربی، با عباس عراقچی، وزیر امور خارجه پیشنهادی ایران که به‌تازگی توسط رئیس‌جمهور به مجلس معرفی شده است، دیدار کرد.

این ملاقات شامگاه سه‌شنبه در تهران و در حاشیه مراسم تحلیف دکتر مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور جدید ایران، برگزار شد. در این نشست، دو طرف به بررسی روابط دوجانبه و راه‌های تقویت همکاری‌های مشترک برای تأمین منافع متقابل پرداختند.

شیخ عبدالله و عباس عراقچی همچنین نظرات خود را درباره مسائل و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی که برای هر دو کشور اهمیت دارد، به ویژه تحولات خاورمیانه، به اشتراک گذاشتند.

شیخ عبدالله بن زاید در این دیدار ابراز امیدواری کرد که بتواند با عباس عراقچی همکاری مؤثری داشته باشد و از تلاش‌ها برای تقویت روابط دوجانبه و ایجاد امنیت و ثبات پایدار در منطقه حمایت کند.

در این ملاقات، عبدالله بن طوق المری، وزیر اقتصاد، محمد حسن السویدی، وزیر سرمایه‌گذاری، دکتر علی راشد النعیمی، رئیس کمیته امور دفاعی، داخلی و خارجی شورای ملی فدرال، دکتر طارق حمید الطایر، معاون اول رئیس شورای ملی فدرال، و سیف محمد الزعابی، سفیر امارات متحده عربی در ایران، نیز حضور داشتند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا