اخبار دبیاخبار ایرانیان دبیورزشی

هیئت الجزیره وارد مریبا اسپانیا شد و این تیم تمرینات خود را از امروز آغاز کرد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، امروز اولین تیم فوتبال باشگاه الجزیره تمرینات خود را در آغاز اردوی تدارکاتی خارجی خود در اسپانیا برای آماده سازی برای فصل جدید فوتبال 2024-2525 آغاز کرد که طی آن تیم منتظر بازگشت به مسابقات است. کاهشی که در فصل گذشته برای آن اتفاق افتاد.

هیأت الجزیره صبح دیروز برای آغاز اردوی اروپا وارد شهر ماریبا اسپانیا شد که سرپرستی آن را حسین آموتا مراکشی که با این باشگاه قرارداد بسته بود تا سال 2026 سرمربیگری این تیم را برعهده بگیرد، به مدت دو فصل تا سال 2026 جانشین سرمربی فرانسوی شد. گریگوری دوورنایس که در پایان فصل گذشته الجزیره را هدایت کرد.

آموتا تنها مربی عرب در فهرست مربیان حرفه ای باشگاهی در فصل آینده و اولین مربی عرب و مراکشی است که پس از سال ها اتکا به مکتب هلندی الجزیره را در لیگ حرفه ای هدایت می کند.

الجزیره برنامه بازی های دوستانه خود در اردوی اسپانیا را اعلام کرد که تا 4 آگوست آینده ادامه خواهد داشت و این تیم 5 بازی دوستانه انجام خواهد داد که آموتا از طریق آنها آرزو دارد تا قبل از شروع فصل به آمادگی بدنی و فنی لازم برسد.

الجزیره در اولین بازی دوستانه خود در این اردو در تاریخ 19 ژوئیه به مصاف تیم الوکره قطر می رود و در 25 جولای با باشگاه الجزیراس اندلس یکی از باشگاه های دسته سوم اسپانیا و باشگاه اروپا پوینت از جبل الطارق بازی خواهد کرد. روز 29 و روز بعد، الجزیره در دیداری دوستانه به مصاف تیم الجزیره خواهد رفت و این اردو در تاریخ 2 آگوست با تیم اسپانیایی مالاگا به پایان می رسد.

کادر فنی این تیم در مرحله دوم آماده سازی 31 بازیکن را به اردوی بیرونی شهر مریبه همراهی کردند و در این لیست علی خصیف، عبدالرحمن العامری، عبدالله الحمادی و محمد تیم به عنوان دروازه بان حضور داشتند.

در خط دفاع خلیفه الحمادی محمد العطاس، کریم رقیق، عبدالله ادریس، محمد ربیعی، زاید سلطان، یوسف المرزوقی، شاهین ون بوهمن، یوهان بنگسبو، محمد یوسف عاطیق، حمدان العامری، عبدالله ال عطاس و مبارک بن زمه.

در میانه، مامادو کولیبالی، ریچارد اوکانر، عمر ترائوره، نیکولا ووکیچ، خلفان مبارک، احمد محمود، بابا جاساما و محمد الوافی.

در خط حمله زاید العامری، نسکنس کبانو، برونو کونسیکائو، هزا سبیت، علی المعماری و کارلوس زاپاتا.

در حال حاضر عبدالله رمضان، هافبک تیم ملی که در اواخر اردیبهشت ماه گذشته برای درمان آسیب دیدگی عضله خلفی پای راست در فنلاند تحت عمل جراحی قرار گرفت، در برنامه آماده سازی تیم غایب است و به همین دلیل پنج ماه غیبت خواهد کرد. وی با توجه به اینکه بهمن ماه گذشته در جریان حضور در فینال جام ملت های آسیا در قطر به همراه تیم ملی کشورمان دچار مصدومیت شد، قبل از بازگشت به تمرینات، برنامه فشرده درمانی و توانبخشی را پشت سر خواهد گذاشت.

انتظار می‌رود که الجزیره پرونده قراردادهای جدید خود را با توجه به آرامش خود در تابستان مرکاتو حل کند، زیرا این باشگاه در ژوئن گذشته با محمد یوسف عاطیق 23 ساله قراردادی منعقد کرد. با قراردادی 4 ساله از شباب الاهلی، در حالی که اولین ستاره و گلزن تاریخش، علی مبخوط را ترک کرد، راهی النصر شد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا