اخبار املاک دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی

“هویت و تابعیت”: «بیمه سلامت برای ویزاهای گردشگری، مراقبت از بازدیدکنندگان کشور را فراهم می‌کند و از رشد گردشگری و سلامت حمایت می‌کند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، هیئت فدرال هویت، تابعیت، گمرک و امنیت مرزها تأکید کرد که پروژه بیمه سلامت برای ویزاهای گردشگری از دو بخش گردشگری و سلامت کشور حمایت می‌کند. این پروژه با هدف سازمان‌دهی و مدیریت فرآیندهای بیمه سلامت برای ویزاهای گردشگری به منظور تقویت رقابت‌پذیری کشور در شاخص‌های اقامت و سفر در سطح جهانی طراحی شده است.

این پروژه به عنوان یکی از پروژه‌های تحول‌آفرین برای دوره دوم 2023-2024 تصویب شده و در چارچوب توافق‌نامه‌های عملکردی با دفتر ریاست شورای وزرای کشور قرار دارد. پروژه‌های تحول‌آفرین، ابتکاری کیفی هستند که کشور را به سوی آینده هدایت می‌کنند و رقابت‌پذیری آن را تقویت می‌کنند و در تمامی بخش‌ها تأثیر قابل توجهی در زمان‌های کوتاه دارند.

سردار سهیل سعید الخییلی، مدیر کل هیئت، گفت: «این پروژه شامل صدور بیمه سلامت برای ویزاهای گردشگری از طریق پلتفرم الکترونیکی بیمه‌های سلامت در سطح کشور است تا فرآیند صدور بیمه سلامت را هنگام درخواست ویزاهای گردشگری تسهیل کند.»

وی افزود: «تصویب این پروژه به عنوان یک پروژه تحول‌آفرین در دوره دوم، به تبدیل امارات به یک مرکز جهانی برای اقتصاد جدید کمک می‌کند و به عنوان محور اصلی دیدگاه “ما امارات هستیم 2031” عمل می‌کند، با مشارکت در تلاش‌ها و ابتکارات برای ساخت اقتصادی فعال‌تر و رقابتی‌تر در سطح جهان.»

سردار سهیل الخییلی تأکید کرد که اجرای این پروژه به تحقق تعدادی از اولویت‌ها و اهداف هیئت کمک می‌کند که شامل حمایت از بخش گردشگری در امارات از طریق تشویق بازدیدکنندگان از سراسر جهان به بازدید از کشور و فراهم کردن بیمه سلامت برای آن‌ها در مواقع اضطراری است. همچنین این پروژه به حمایت از بخش سلامت کشور از طریق افزایش نرخ استفاده از تأسیسات بهداشتی و افزایش درآمدهای عملیاتی کمک می‌کند. علاوه بر این، این پروژه به مدیریت و تسهیل فرآیندهای صدور بیمه سلامت برای ویزاهای گردشگری و اتوماسیون فرآیندهای بیمه سلامت از طریق پلتفرم الکترونیکی که مدیریت قیمت‌گذاری و صدور بیمه را توسط تمامی شرکت‌های بیمه در کشور انجام می‌دهد، می‌پردازد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا