اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

هجدهمین دسته از کودکان زخمی فلسطینی و بیماران سرطانی برای دریافت درمان وارد می شوند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، دیروز، هجدهمین دسته از کودکان زخمی فلسطینی و بیماران سرطانی نوار غزه وارد ابوظبی پایتخت این کشور شدند که به عنوان بخشی از ابتکار اعلیحضرت شیخ محمد بن زاید آل نهیان، رئیس جمهور غزه، در بیمارستان های دولتی تحت درمان قرار خواهند گرفت. دولت، خداوند او را حفظ کند، که او دستور داد تا 1000 کودک فلسطینی مجروح و 1000 نفر از مبتلایان به سرطان از نوار غزه را تحت درمان و مراقبت قرار دهد.

سلطان محمد الشمسی، دستیار وزیر امور خارجه در امور توسعه و سازمان‌های بین‌المللی در وزارت امور خارجه، بر تمایل امارات متحده عربی برای ارائه خدمات درمانی و مراقبت‌های بهداشتی به هموطنان فلسطینی ساکن غزه برای کاهش درد و رنج انسانی که آنها تجربه می‌کنند، تاکید کرد. وی با اشاره به اینکه دستورات رهبری فرزانه مبنی بر حمایت همه جانبه در حوزه بهداشت و درمان در همین چارچوب آمده است، به ویژه با فروپاشی همه جانبه خدمات سلامت در این بخش.

وی تصریح کرد: با ورود هجدهمین گروه، امارات متحده عربی در پروازهای مستقیم از فرودگاه العریش به فرودگاه بین المللی زاید، بیش از 1534 کودک فلسطینی مجروح، بیماران سرطانی و همراهان آنها را در بیمارستان های پروازی که به طور ویژه آماده شده اند، پذیرایی خواهد کرد.

الشمسی با تشکر و قدردانی از برادران در جمهوری عربی خواهر مصر برای تسهیل انتقال مجروحان، خاطرنشان کرد: انتخاب پرونده های پزشکی برای انتقال به کشور از طریق تیم پزشکی تخصصی مستقر در این کشور انجام می شود.

بلافاصله پس از ورود هواپیما، تیم‌های پزشکی حاضر در فرودگاه مجروحان و مجروحان را که شرایط آنها مستلزم انتقال فوری به بیمارستان‌ها برای دریافت خدمات درمانی بود، منتقل کردند و بقیه موارد و همراهان به محل اقامت خود در شهر بشردوستانه امارات منتقل شدند.

این ابتکار در چارچوب عملیات بشردوستانه «شوالیه گالانت 3» و در چارچوب تلاش‌های مستمر امارات در سطوح مختلف برای امدادرسانی به مردم برادر فلسطین و تقویت واکنش به شرایط بشردوستانه انجام می‌شود.

به نوبه خود، بیماران و خانواده هایشان از امارات متحده عربی و رهبری خردمندانه آن به دلیل ابتکارات بشردوستانه نجیب این کشور در قبال نوار غزه و ساکنان آن تشکر و قدردانی کردند و تأکید کردند که این یک الگوی استثنایی است که باید در زمینه همبستگی از آن الگوبرداری شود. و همکاری بین کشورها و ملت های برادر، و اینکه امارات اولین کسی است که به مردم فلسطین کمک کرده و در هر شرایط و مصیبت حمایت می کند.

آنها همچنین از تیم های پزشکی و داوطلب اماراتی حاضر در شهر العریش مصر صمیمانه تشکر و قدردانی کردند که همه انواع حمایت های پزشکی و روانی را به آنها ارائه کردند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا