اخبار دبی

هبا احمد: آموزش اولیه سنگ بنای رشد دانش و مهارت های اساسی کودکان است

هبه احمد طه، کارشناس آموزش ابتدایی، بر لزوم آموزش والدین در مورد اهمیت آموزش اولیه، تشویق آنها به ثبت نام فرزندان خود در این آموزش و اطمینان از ارتقای کارایی معلمان از طریق آموزش مستمر و در عین حال ارائه برنامه های دانشگاهی مورد نیاز برای فارغ التحصیلی تاکید کرد. کادرهای متخصص، علاوه بر گسترش مشارکت بین دولت و بخش خصوصی برای توسعه و تداوم بخش، با اشاره به اینکه او بیش از 20 سال پیش به عنوان معلم کلاس در تعدادی از مدارس فعالیت خود را آغاز کرد و در طول حضور خود افتخارات زیادی کسب کرد. در رویدادهای آموزشی، از جمله جشنواره علوم ابوظبی و طرح نوآوری های ابوظبی.
او انتخاب خود را برای وقف به آموزش اولیه، جایی که او مدیر مهدکودک نوآورانه Kidoz در ابوظبی است، به دلیل اعتقادش به اهمیت سال‌های اول زندگی کودک دانست، زیرا آنها سنگ بنای رشد دانش اولیه آنها هستند. و مهارت هایی که آنها در زندگی واقعی و در طول سفر تحصیلی خود به آن نیاز دارند، و این تنها به مهارت های تحصیلی که انتقال آنها را به مرحله بعدی دبستان تسهیل می کند، محدود نمی شود، زیرا رشد و مراقبت اولیه کودک شامل آماده سازی کودک با اصول اولیه است رشد جسمی، اجتماعی، عاطفی و ذهنی.
وی خاطرنشان کرد که فلسفه آموزشی وی بر توسعه این گروه سنی از طریق فعالیت های خلاقانه با طیف گسترده ای از بازی های آموزشی و انگیزشی خلاقانه است که به کودکان کمک می کند تا مهارت های حرکتی ساده و پیشرفته خود را تقویت کنند و در عین حال فرصت هایی را برای کشف و توسعه مهارت های نوآوری و ارتباطی فراهم می کنند. .
وی خاطرنشان کرد: در این مرحله وسایل آموزشی متناسب با سن کودکان ایجاد کرده است که از آن جمله می توان به دستگاه “آهفورا” برای آموزش پایداری و بازیافت به کودکان و “دانه الکترونیکی آموزشی” که یک وسیله آموزشی تخصصی در آموزش کودکان است اشاره کرد. در مورد رشد گیاهان

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا