اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

“هارمونی مدیکال” جدیدترین روش های درمانی را اتخاذ می کند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، دندانپزشکی دیجیتال یکی از جدیدترین روش‌های درمانی است که اخیراً رواج یافته است. هارمونی مدیکال این خدمت را به مشتریان عرضم می کنند. این مجموعه می گوید: ما به تصاویر دیجیتالی اشعه ایکس تکیه کرده‌ایم که اجازه می‌دهند نمای سه‌بعدی از جمجمه، دندان‌ها و استخوان‌ها، که به ما در تشخیص و طرح درمان کمک می‌کند یک برداشت سنتی، که به ما در ایجاد یک برنامه درمانی دقیق کمک می کند.

علاوه بر این، اکنون می‌توانیم تصاویر سه‌بعدی اشعه ایکس و اسکن‌های دیجیتال دندان را وارد کنیم تا تصویر کاملی از بیمار ارائه دهیم، و همچنین صورت بیمار را اسکن کنیم تا یک طرح درمانی شامل ایمپلنت‌ها و پروتزها را تهیه کنیم که بسیار به بیمار کمک می‌کند.

شکی نیست که هوش مصنوعی تا حد زیادی به تشخیص کمک می کند، زیرا از طریق آموزش مداوم و “داده های” عظیم که به خواندن رادیوگرافی ها با دقت 90٪ کمک می کند کمک می کند و این کار ما را به عنوان پزشک تسهیل می کند و خطاهای انسانی را کاهش می دهد. علاوه بر آن هوش مصنوعی، در لوازم آرایشی نیز نقش دارد، زیرا می‌توانیم لبخند بیمار را بر اساس «داده‌های» تصاویر موجود طراحی کنیم و شکل‌های دندان سالم و طبیعی متناسب با صورت و دهان بیمار را پیشنهاد کنیم.

استفاده از سلول های بنیادی در حوزه دندانپزشکی یکی از مهم ترین روش های درمانی است و بانک هایی برای نگهداری سلول های بند ناف وجود دارد، زیرا حاوی سلول های بنیادی است و دندان های شیری کودکان نیز حاوی سلول های بنیادی است که می توان آنها را در بانک های تخصصی ذخیره کرد.

از این سلول ها می توان برای ترمیم بافت دندان و استخوان استفاده کرد و تحقیقات ژاپنی برای کشف پروتئین مسئول رشد دندان برای تحریک مجدد رشد انجام شده است. “

گروه پزشکی هارمونی متعهد به ارائه پیشرفته ترین انواع درمان های جهان از طریق تیمی متشکل از دندانپزشکان، ارتودنتیست ها، دندانپزشکان پروتز، پریودنتیست، دندانپزشک اطفال، اندودنتیست ها، ایمپلنتولوژیست ها و جراحان فک و صورت است که هر کدام از آنها سال ها سابقه فعالیت دارند. تجربه، آنها مجهز به ابزارها، تکنیک ها و درمان های دندانپزشکی پیشرفته هستند تا اطمینان حاصل کنند که سفر بهداشت دهان و دندان شما موثر و رضایت بخش است.

تعهد گروه پزشکی هارمونی به کیفیت به طیف گسترده ای از خدمات دندانپزشکی، از معاینات معمول تا بهبود لبخند و توانبخشی پیچیده کامل دهان برای دستیابی به لبخندی درخشان تر و سالم تر، و دستیابی به بالاترین میزان رضایت و شادی در میان مهمانان ما در مرکز گسترش می یابد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا