اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

نگاهی به موزه‌ای در امارات که شامل یک هواپیمای متروکه و خودروهای نادر و غول‌پیکر است

از نمونه اولیه اولین خودروی ساخته شده تا صدها خودرو عتیقه، این موزه خودرویی همه چیز را در خود جای داده است. اگر عاشق خودروها هستید، بازدید از این موزه برای شما ضروری است. حتی اگر این‌طور نباشید، کاوش در این جاذبه قطعاً شما را به یک علاقه‌مند به خودرو تبدیل خواهد کرد.

«کره زمین» به محض ورود به موزه خودروی ملی امارات، توجه شما جلب یک کره عظیم خواهد شد — اما این ساختار معمولی نیست.

این یک وسیله نقلیه تفریحی است که به شکل کره ساخته شده و دارای بیش از هفت اتاق خواب در سه طبقه است.

 وسیله نقلیه تفریحی ای که به شکل کره ساخته شده و دارای بیش از هفت اتاق خواب در سه طبقه است

این بنای بزرگ بلافاصله استاندارد بالایی را برای تجربه پیش‌رو تعیین می‌کند و بازدیدکنندگان معمولاً از آن راضی خواهند بود.

این موزه، مجموعه شخصی شیخ حمد بن حمدان آل نهیان را در خود جای داده است و هر شیء موجود در آن داستانی از نوآوری را روایت می‌کند.

«جیپ ویللیس 15 فوتی» اگر به تاریخ علاقه‌مندید، نسخه‌های تکراری اینجا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. یکی از این نسخه‌ها، جیپ ویللیس است که از دوران جنگ جهانی دوم به جا مانده و تقریباً 15 فوت ارتفاع دارد. این وسیله نقلیه در سال 2010 به‌عنوان بزرگ‌ترین وسیله نقلیه موتوری جهان در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد.

جیپ ویللیس 15 فوتی

«کالسکه بدون اسب» بازدیدکنندگان همچنین با کالسکه‌ای بدون اسب از بیش از یک قرن پیش آشنا می‌شوند: مدل تی برنجی فورد 1915. این خودرو که با قطعات برنجی مانند بوق مار، چراغ‌ها و دماسنج تزئین شده، دارای ترمزهای هیدرولیکی چهارچرخ و محور عقب دو سرعته ویژه برای رانندگی نرم است. دیدن این خودرو کلاسیک شما را به دوران گذشته می‌برد.

کالسکه بدون اسب

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا