اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسیورزشی

مک‌هی از نامزدی باشگاه گلف الظنة برای جوایز جهانی گلف ۲۰۲۴ بسیار خوشحال است.

دامین مک‌هی، مدیر کل باشگاه گلف الظنة در ابوظبی، ابراز امیدواری کرد که تجربه اعضا و مهمانان در این باشگاه که ۲۴۰ کیلومتر از شهر فاصله دارد، بهبود یابد.

مک‌هی با بیش از دو دهه تجربه در صنعت گلف، تخصص خود را در جنبه‌های مختلف کسب‌وکار از جمله نظارت بر توسعه گلف و فروش، تا مدیریت استراتژی‌های بازاریابی و عملیات در باشگاه‌ها و استراحتگاه‌های معتبر در چین، خاورمیانه، اروپا و آسیا به دست آورده است.

باشگاه گلف الظنة از نوامبر ۲۰۲۱ فعالیت خود را آغاز کرده و مک‌هی از سپتامبر همان سال در مرحله پیش‌افتتاح در این پروژه مشغول به کار بوده است.

طراحی زمین گلف این باشگاه بر عهده جان هانت، طراح مشهور گلف از بریتانیا، بوده است که به عنوان بخشی از گروه طراحی بین‌المللی فعالیت می‌کند.

مک‌هی بیان کرد: “ما به فدراسیون گلف امارات (EGF) وابسته هستیم و دارای یک زمین گلف ۹ حفره‌ای به طول ۳۴۵۴ یارد و با پار ۳۶ هستیم. همچنین یک زمین تمرین، منطقه بازی کوتاه و گرین پاتینگ داریم که همگی نورپردازی شده‌اند.”

او افزود: “ما تنها یک مجموعه گلف نیستیم؛ رستوران برنده جوایز ما، «اولا برزیل»، تجربه کاملی از چوراسکو را با ۱۵ نوع گوشت که توسط سرآشپزهای آموزش‌دیده برزیلی در کنار میز مشتریان برش داده می‌شود، ارائه می‌دهد.”

مک‌هی همچنین اشاره کرد که در حال حاضر حدود ۱۰۰ نفر در زمین گلف و باشگاه مشغول به کار هستند و برای روزهای برگزاری رویدادها از کارکنان و پیمانکاران استفاده می‌کنند.

او درباره برنامه‌های آینده گفت: “ما از برنامه‌های فصل ۲۰۲۴-۲۵ هیجان‌زده هستیم که بر بهبود تجربه اعضا و مهمانان و جذب مهمانان بیشتر از ابوظبی و دبی و همچنین مناطق دیگر تمرکز خواهد داشت.”

مک‌هی همچنین از نامزدی باشگاه گلف الظنة برای عنوان «بهترین زمین گلف ۹ حفره‌ای خاورمیانه» در جوایز جهانی گلف ۲۰۲۴ ابراز خوشحالی کرد و گفت: “مراسم جوایز و اعلام برندگان در نوامبر در مادیرا برگزار خواهد شد. ما امیدواریم که باشگاه گلف الظنة در این رویداد معتبر شناخته شود.”

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا