اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

منچستریونایتد به نهایی شدن قرارداد یورو نزدیک است

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، طبق آنچه رسانه ها روز چهارشنبه گزارش دادند، منچستریونایتد، دارنده جام حذفی انگلیس، در آستانه نهایی کردن قرارداد لنی یورو، مدافع فرانسوی لیل است.

یورو (18 ساله) به پیوستن به رئال مادرید اسپانیا که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، در ارتباط بوده است، اما گمان می رود که او روز چهارشنبه به انگلیس سفر کرد تا معاینات پزشکی را انجام دهد تا برای انتقال به شیاطین سرخ آماده شود. “

انتظار می‌رود که یونایتد مبلغ اولیه 69 میلیون دلاری را به اضافه 9 میلیون دلار اضافه کند.

یورو که اولین بازی حرفه ای خود را در سن 16 سالگی با لیل انجام داد، یکی از آینده دارترین بازیکنان اروپا به حساب می آید.

در صورت تکمیل این قرارداد، پس از حضور جاشوا زیرکزی، مهاجم هلندی لهستانی آخر هفته گذشته، مرد فرانسوی به دومین خرید یونایتد در بازار نقل و انتقالات تابستانی تبدیل خواهد شد.

پس از اینکه رافائل واران، ستاره سابق رئال مادرید در پایان فصل گذشته اولدترافورد را ترک کرد، اریک تن هاگ، سرمربی هلندی، مایل بود یک مدافع میانی جدید را به خدمت بگیرد.

واران در فینال جام حذفی در کنار لیساندرو مارتینز آرژانتینی، مدافع کلیدی تیم یونایتد بود که پس از شکست همسایه خود منچستر سیتی در ماه مه، شیاطین سرخ را برد، زیرا هری مگوایر به دلیل مصدومیت غایب بود که او را نیز دور نگه داشت. جام ملت های اروپا 2024

تن هاگ به دنبال جذب ماتییس دی لیخت مدافع همکار از بایرن مونیخ است، در حالی که اورتون دو پیشنهاد برای حضور جراد برانتوایت را رد کرد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا