اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسیورزشی

منصور بن زاید برنامه مسابقات قهرمانی زیبایی اسب عرب را برای فصل 2024-2025 تأیید کرد.

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، اعلیحضرت شیخ منصور بن زاید آل نهیان، معاون رئیس جمهور امارات، معاون نخست وزیر، رئیس کابینه ریاست جمهوری و رئیس هیئت مدیره انجمن اسب عرب امارات، برنامه مسابقات قهرمانی و مزایده شتر اسب عرب را در کشور برای فصل 2024-2025.

این برنامه که توسط انجمن اسب عرب امارات سازماندهی و نظارت می شود، شامل گروهی از مسابقات قهرمانی محلی و بین المللی برای نمایش های زیبایی اسب عرب است و شروع فصل از 21 اکتبر سال جاری خواهد بود.

برنامه مسابقات و حراج های فصل شامل 13 تورنمنت، از جمله 5 تورنمنت بین المللی، علاوه بر حراج شارجه و عجمان و گل میخ اسب عرب دبی است که فصل در 6 آوریل 2025 به پایان می رسد.

شیخ زاید بن حمد آل نهیان، نایب رئیس هیئت مدیره انجمن اسب عرب امارات، از جناب شیخ منصور بن زاید آل نهیان به دلیل حمایت بزرگ حضرت از اسب های عربی به منظور حفظ نژاد آنها تشکر و قدردانی کرد. و با تجلیل از حمایت ها، رهنمودها و پیگیری های جناب عالی در جهت تحقق اهداف و آرمان های پرورش دهندگان و صاحبان اسب عرب، فعالیت ها و برنامه های خود را در کشور توسعه دهند. در کشور، این میراث که جزء اساسی هویت ملی است، حفظ شود.

شیخ زاید بن حمد گفت: «برنامه فصل 2024-2025 جامع است و به پرورش دهندگان و صاحبان اسب های عرب پیشنهادات جامعی ارائه می دهد که تمام آرزوها را برآورده می کند به دستاوردهای خود ادامه دهد و دستاوردهای خود را برای حفظ این میراث کهن حفظ کند.»

شیخ زاید بن حمد بر تداوم تلاش ها برای توسعه مسابقات و نمایش های زیبایی اسب عرب، حمایت از مالکان و پرورش دهندگان ملی و توجه به ارتقای توانمندی ها و توانمندی های آنان برای ارتقای تولیدات داخلی تاکید کرد و از تلاش های تیم کاری انجمن در این زمینه قدردانی کرد.

به طور مفصل، برنامه فصل با مسابقات قهرمانی ملی امارات از 21 تا 22 اکتبر 2024 آغاز می شود و پس از آن مسابقات قهرمانی ملی انجمن اسب عرب امارات برای غرفه های خصوصی از 24 تا 27 اکتبر 2024 برگزار می شود.

جشنواره بین المللی اسب عرب شارجه برای نژاد مصری در تاریخ 31 اکتبر و بلافاصله پس از آن از 1 تا 3 نوامبر جشنواره اسب عرب شارجه برای تولیدات داخلی برگزار می شود و در 16 همان ماه شاهد برگزاری این جشنواره خواهیم بود. حراج اسب عجمان عرب.

فعالیت بار دیگر به پایتخت، ابوظبی باز می گردد، زیرا میزبان «قهرمانی عرب برای پرورش دهندگان اسب عرب» در روزهای 19 و 20 نوامبر، و به دنبال آن مستقیماً «قهرمانی امارات برای پرورش دهندگان اسب عرب برای پرورش دهندگان خصوصی» از 21 نوامبر برگزار می شود. تا 24.

سپس این فعالیت ها به منطقه شرقی می رود، جایی که جشنواره اسب عرب شارجه کلبا از 13 تا 15 دسامبر برگزار می شود، پس از آن مسابقات قهرمانی بین المللی فجیره از 20 تا 22 دسامبر برگزار می شود و 28 دسامبر شاهد حراج اسب میخ اسب دوبی خواهد بود.

امارات عجمان در سال 2025 از طریق “قهرمانی عجمان” که در بازه زمانی 9 تا 11 ژانویه برگزار می شود، شاهد اولین فعالیت ها خواهد بود و سپس اجراها از طریق پنجمین دوره مسابقات به منطقه الظفره منتقل خواهند شد. “قهرمانی الظفره برای اسب های عرب”، برای غرفه های خصوصی، در بازه زمانی 16 تا 19 ژانویه 2025.

مسابقات قهرمانی بین المللی قایقرانی از 30 ژانویه تا 2 فوریه 2025 و مسابقات قهرمانی بین المللی ابوظبی “Title Show” از 21 تا 23 فوریه 2025 برگزار می شود.

برنامه فصل نمایش با بیست و ششمین دوره جشنواره بین المللی اسب عرب شارجه که از 4 تا 6 آوریل 2025 برگزار می شود، به پایان می رسد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا