اخبار دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی فارسی

منابع دبی تعطیلات سال نو هجری را در سال 1446 هجری قمری اعلام می کند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، اداره منابع انسانی دولت دبی با صدور بخشنامه ای در خصوص تعطیلات سال نو هجری قمری در سال 1446 هجری قمری اعلام کرد که کار در ارگان ها، ادارات و نهادهای دولت دبی در اول محرم سال 1446 و تاریخ میلادی مربوطه به شرط تعلیق خواهد بود. که کار رسمی در روز کاری بعد از سر گرفته خواهد شد.

این اداره در بخشنامه خود، ادارات، ادارات و مؤسساتی را که دارای کارمندانی هستند که در شیفت کاری مشغول به کار هستند یا مشاغل آنها مربوط به خدمات رسانی به مردم یا مدیریت تأسیسات خدمات عمومی است مستثنی شده است، زیرا این دستگاه ها ساعات کار این دسته از کارکنان را متناسب با عملکرد آنها تعیین می کنند.

به همین مناسبت، این وزارتخانه صمیمانه ترین تبریکات و برکات خود را به مرقد اعلیحضرت شیخ محمد بن زاید آل نهیان، رئیس دولت، «خداوند او را حفظ کند» تقدیم کرد. و به برادرش، اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور، نخست وزیر و حاکم دبی، «خدا او را حفظ کند» و به برادرانشان، اعلیحضرت، اعضای شورای عالی فدراسیون، حاکمان به مناسبت فرا رسیدن سال نو هجری قمری، از خداوند متعال خواستار است که آن را با سلامتی، امنیت و آرامش به همگان برگرداند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا