اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسیاقتصادی

مقامات امارات متحده عربی به ساکنان از به‌روزرسانی‌های امنیتی مهم اپل هشدار می‌دهند

اپل به‌روزرسانی‌های امنیتی مهمی برای دستگاه‌های خود منتشر کرده است که به آسیب‌پذیری‌های مختلفی که بر روی دستگاه‌های iOS، macOS، tvOS، visionOS و watchOS تأثیر می‌گذارد، رسیدگی می‌کند.

شورای سایبری امارات از ساکنان خواسته است که از دستگاه‌های اپل استفاده می‌کنند، این به‌روزرسانی‌های امنیتی را که توسط این غول فناوری منتشر شده، اعمال کنند و اطلاعات را به سایر کاربران نیز منتقل کنند.

نسخه‌های iOS 17.6 و iPadOS 17.6 برای آخرین نسل از دستگاه‌های آیفون و آیپد منتشر شده است که شامل اصلاح ۳۵ نقص امنیتی می‌باشد که می‌تواند منجر به دور زدن احراز هویت و سیاست‌ها، خاتمه غیرمنتظره برنامه یا خاموشی سیستم، افشای اطلاعات، حملات انکار سرویس (DoS) و نشت حافظه شود.

اپل با افزودن محدودیت‌ها و درخواست‌های بیشتر از کاربر و بهبود بررسی‌ها، حفاظت از داده‌ها، مدیریت وضعیت و اعتبارسنجی، این نقص‌ها را برطرف کرده است.

بیشتر اصلاحات همچنین در به‌روزرسانی‌های iOS 16.7.9 و iPadOS 16.7.9 که برای دستگاه‌های قدیمی‌تر آیفون و آیپد در حال انتشار است، گنجانده شده است.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد:

برای حفاظت از مشتریان خود، اپل مسائل امنیتی را تا زمانی که یک تحقیق انجام نشده و وصله‌ها یا نسخه‌ها به‌طور عمومی در دسترس نباشند، افشا، بحث یا تأیید نمی‌کند.

اگر به پشتیبانی فنی برای یک مشکل امنیتی نیاز دارید—مثلاً برای بازنشانی رمز عبور Apple ID خود یا بررسی یک هزینه اخیر در App Store—مقاله «کمک به مشکلات امنیتی» را مشاهده کنید.

اگر فکر می‌کنید که یک آسیب‌پذیری امنیتی یا حریم خصوصی در یک محصول اپل کشف کرده‌اید، بیاموزید که چگونه تحقیقات خود را ارسال کنید. به‌روز نگه‌داشتن نرم‌افزار شما یکی از مهم‌ترین کارهایی است که می‌توانید برای حفظ امنیت محصول اپل خود انجام دهید.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا