اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

معامله گران: «سورپرایز تابستانی دبی» | قیمت طلا امروز

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، بر اساس شاخص‌های قیمتی اعلام شده در بازارهای دوبی و شارجه، طلا در پایان هفته گذشته با افزایشی بین 6.25 تا 7.5 درهم به ازای هر گرم قیراط‌های مختلف نسبت به قیمت‌های پایان هفته قبل از آن مواجه شد.

مقامات خرده فروشی طلا و جواهرات به امارات الیوم گفتند که افزایش قیمت ها تقاضای نسبتاً محدودی دارد، اما پیشنهاداتی که به عنوان بخشی از “سورپرایز تابستانی دبی 2024” به بازار عرضه شد، که شامل قرعه کشی جوایز و تخفیف بود، به حمایت از ادامه تقاضا برای خرید جواهرات و جواهرات طلا، به ویژه از سوی گردشگران، که بیشترین سهم از تقاضا را به خود اختصاص دادند.

فعالیت‌های «سورپرایز تابستانی دبی 2024» که توسط فستیوال‌ها و شرکت خرده‌فروشی دبی راه‌اندازی شده است، شامل پیشنهاداتی است که شامل بازارهای طلا و جواهرات، با تخفیف تا 50 درصد بر روی الماس و مروارید، علاوه بر تخفیف در هزینه‌های ساخت جواهرات طلا، و فرصت شرکت در قرعه کشی برای برنده شدن کوپن هایی به ارزش 100000 درهم برای خریداران است!!!

جی دهکان، مدیر شرکت طلا و جواهر دهکان، گفت: «پیشنهادات سورپرایز تابستانی دبی 2024 از ادامه تقاضا برای جواهرات و جواهرات طلا از سوی مصرف کنندگان، علیرغم افزایش قیمت های اخیر، حمایت کرد.

وی افزود: این پیشنهادات تاثیر مثبتی در تحریک تقاضا چه برای فروشگاه‌ها در مراکز خرید تجاری و چه در بازارهای سنتی دبی به ویژه برای گردشگران که بیشترین سهم تقاضا را در دوره اخیر به خود اختصاص داده‌اند، داشته است.


قیمت طلا

قیمت هر گرم طلای 24 عیار در پایان هفته با 7.5 درهم افزایش نسبت به پایان هفته قبل به 289.25 درهم رسید، در حالی که قیمت هر گرم طلای 22 عیار 268 درهم با افزایش 7.25 درهم ثبت شد.

همچنین قیمت هر گرم طلای 21 عیار با 7.5 درهم افزایش به 259.25 درهم رسید و قیمت هر گرم طلای 18 عیار با 6.25 درهم افزایش به 222.25 درهم رسید.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا