اخبار دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی فارسی

معافیت کامل از هزینه درخواست برای دانشجویان جدیدالورود در هفته آزاد دانشگاه العین

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، دانشگاه العین اعلام کرد که دانشجویان جدیدالورود در طول هفته باز دانشگاه که از 3 ژوئیه تا 10 ژوئیه 2024 در پردیس های العین و ابوظبی از ساعت هشت صبح تا پنج و نیم ساعت برگزار می شود، 100 درصد از کلیه هزینه های درخواست معاف خواهند بود. در شب برای دانش آموزان و والدین آنها که مایل به بررسی برنامه های ارائه شده هستند، درخواست پذیرش در دانشگاه را ارسال کنید.

این دانشگاه توضیح داد که هفته آزاد با هدف ارائه فرصتی برای دانش آموزان و والدین برای آشنایی با برنامه ها و تخصص های دانشگاه است که در شش دانشکده متفاوت است: مهندسی، داروسازی، حقوق، آموزش، علوم انسانی و اجتماعی، تجارت، و ارتباطات و رسانه. . بازدیدکنندگان همچنین می توانند از برنامه های تحصیلی، تعداد ساعات تحصیلی تایید شده برای هر برنامه، مراحل پذیرش و ثبت نام، مدارک مورد نیاز، هزینه های ثبت نام، هزینه های تحصیل و بورسیه تحصیلی، علاوه بر خدمات، امکانات تفریحی و زندگی دانشگاهی برای دانشجویان مطلع شوند.

وی ادامه داد: هفته آزاد فرصتی بی نظیر برای دانش آموزان پایه یازدهم و دوازدهم است تا با رشته ها و تخصص هایی که ممکن است آنها را جذب کند و متناسب با نیازهایشان متناسب با آینده بازار کار باشد آشنا شوند و مهارت های لازم را برای آنها فراهم کند. با کشورهای توسعه یافته همگام باشید.

دانشگاه العین انواع بورسیه های تحصیلی را برای دانش آموزان دبیرستانی ارائه می دهد، که در آن دانش آموزان با معدل دبیرستان 99٪ یا بالاتر از 50٪ تخفیف، کسانی که نمره (98 تا 98.99٪) دارند، 40٪ تخفیف دریافت می کنند. با نمره (94% تا 97.99%) از 30% تخفیف و کسانی که امتیاز (90% تا 93.99%) دارند از 20% تخفیف برخوردار می شوند.

دانشگاه العین یکی از بهترین دانشگاه‌های محلی، جهان عرب و بین‌المللی است، زیرا بر اساس رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی QS در سال 2025، در رتبه 552 جهانی و بر اساس رتبه‌بندی دانشگاه‌های عربی QS در سال 2024 در بین 28 عرب قرار گرفت. در رتبه بندی تایمز در بین 100 موسسه برتر جهان قرار گرفت.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا