اخبار دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی فارسی

مشارکت بین دبی مدیا و NEB

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، دبی مدیا با هدف افزایش همکاری و تبادل تجربیات در بسیاری از زمینه های رسانه ای تفاهم نامه ای با گروه NEB امضا کرد.

این یادداشت در چارچوب تلاش‌های دبی مدیا برای حمایت از قابلیت‌های لجستیکی و فنی و توسعه صنعت محتوایی است که از طریق کانال‌های تلویزیونی و دیجیتالی خود ارائه می‌کند، که در راستای جهت‌گیری آن برای «نزدیک‌ترین حالت به مخاطب» است. ”

این یادداشت تفاهم که در حاشیه مشارکت رسانه های دبی در فعالیت های بیست و دومین نشست مجمع رسانه های عربی که اخیراً در مرکز تجارت جهانی دبی به پایان رسید به امضا رسید، تحکیم روابط همکاری بین دو طرف را تصریح می کند. بهره مندی از ابزارهای دیجیتال و فناوری و منابع انسانی ارائه شده توسط این گروه برای پشتیبانی از عملیات حمل و نقل پوشش خارجی رسانه دبی در داخل و خارج از مرزهای امارات متحده عربی که به ارتقای قابلیت های تولید و عملیاتی سازمان کمک می کند و پتانسیل آن را برجسته می کند.

این تفاهم نامه همچنین به دبی مدیا این فرصت را می دهد تا از مرکز آینده NEB و اتصال جهانی به امکانات گروه بهره مند شود.

مدیر اجرایی بخش محتوا در رسانه دبی، سالم بالوها، بر اهمیت این تفاهم نامه و نقش آن در حمایت از صنعت محتوای رسانه ای و ارائه آن به مردم مطابق با بهترین استانداردهای بین المللی تاکید کرد.

وی گفت: دبی مدیا با برنامه های مختلف تلویزیونی و رادیویی خود به دنبال توسعه صنعت محتوای رسانه ای است که در حال حاضر یکی از مهم ترین بخش های رسانه ای است که به سرعت در حال رشد است و تلاش زیادی برای ارتقای توانمندی های خود انجام می دهد توانایی‌های لجستیکی خود را توسعه دهد و مهارت‌های کادر انسانی خود را توسعه دهد و آنها را واجد شرایط تولید محتوای رسانه‌ای با کیفیت بالا کند.

بالیوها توضیح داد که مشارکت با NEB گامی جدید در چارچوب تمایل رسانه دبی برای دستیابی به اهداف استراتژی خود با هدف پیشبرد بخش رسانه و تثبیت موقعیت دبی به عنوان یک مرکز جهانی پیشرو در صنعت محتوا است و افزود: تفاهم نامه درک امکان توسعه عملیات پخش تلویزیونی و رادیویی ما و گسترش دامنه آنها در سطح جهانی را فراهم می کند، که نشان دهنده موقعیت رسانه دبی به عنوان یکی از برجسته ترین و بزرگترین موسسات رسانه ای در امارات و منطقه است.

سعید ایزدی رئیس NEB سنگاپور، هند و خاورمیانه نیز از همکاری با دبی مدیا برای بهره مندی از خدمات این گروه ابراز خرسندی کرد.

وی گفت: گروه ما از قابلیت های بالایی برخوردار است که آن را قادر می سازد تا انواع خدمات تخصصی در زمینه تولید زنده تلویزیونی، انتقال خارجی، خدمات ویدیوی درخواستی، تولید مجازی و غیره را ارائه دهد که به ما کمک می کند روابط مشارکتی خود را با (دبی مدیا) تقویت کنیم.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا