اخبار دبیاخبار دبی فارسی

مریم بنت محمد آل مکتوم این ابتکار را راه اندازی کرد: “ملیت من جامعه انسانی است”

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، مریم بنت محمد بن احمد آل مکتوم، رئیس مرکز Omniyat برای مراقبت و توانبخشی افراد مصمم در دبی، طرح “ملیت من یک جامعه انسانی است” را راه اندازی کرد که هدف آن تشویق افراد به داوطلب شدن به شیوه ای است که منعکس کننده آن باشد. ارزش های عشق، همگرایی و گشاده رویی، و شامل جوایز قدردانی برای افراد برجسته و حامیان آنها است.

این امر طی مراسمی که روز گذشته توسط مرکز آرزوها برای افراد قاطع در مقر آن در دبی برگزار شد، اعلام شد که نامزدها برای جایزه “از شما متشکرم آرزوساز بین المللی” که توسط این مرکز با شعار سازماندهی شده است، باز است. “ما داوطلبانه نوآوری می کنیم” و از طریق گروهی از رویدادهای مربوط به جایزه در… در طول سال به سفیران بشریت داده می شود.

این جایزه شامل دسته‌های مختلف است و به کسانی اعطا می‌شود که فایل‌ها و مشارکت‌های متمایز و مثبتی را ارائه می‌دهند که با استانداردهای آن همخوانی داشته باشد. و ارتقای سطح آگاهی اعضای خود در مورد ارزش های تساهل، گشودگی و تبادل فرهنگی بر اساس موارد زیر است: این به دلیل نفوذ امارات در سطح جهانی، شهرت خوب و تلاش آن برای دستیابی به سعادت انسانی است.

نامزدهای جایزه از طریق فهرستی بر اساس نامزدی آزاد از بین داوران مجرب و متخصص و سفیران آرزو انتخاب می شوند و اسامی آنها طی مراسم رسمی که توسط اداره جایزه برگزار می شود اعلام و تجلیل خواهد شد.

قرار است بهترین آرزوها را از موسسات و افرادی که به دو شهروندی انسانی دست یافته اند، از طریق درخواست های ارسالی و نامزدی از کمیته ویژه جذب کند آنها را انتخاب کنید و برندگان را از میان تمرین های موجود در لیست کوچک انتخاب کنید.

شیخا مریم تاکید کرد که ابتکار “جامعه ملیت من یک انسان است” با هدف تشویق افراد و گرفتن دست آنها برای پیشبرد پروژه های نوآورانه پایدار است که به تقویت رهبری امارات متحده عربی در شاخص های رقابت جهانی، به ویژه شاخص جهانی قدرت نرم کمک می کند. به آنها این فرصت را می دهد که برنده جایزه شوند.

از سوی دیگر، مرکز جامعیت برای اهل قاطعیت به نمایندگی از دکتر عادل المرزوقی، مدیرکل مرکز، تفاهم نامه ای را با «تیم نوابغ داوطلب» به ریاست کوثر محمد الرحالی منعقد کرد. حاشیه های یک جشن سرگرمی برای مردم عزم، که شامل معرفی جامع “جایزه رهبر فردا” است که نشان دهنده یکی از دسته بندی های “جایزه بین المللی شوکران” است که برای کودکان و نوجوانان تعیین شده است.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا