اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

مذاکره تفاهمی برای تولید اتوبوس‌های برقی در امارات امضا شد

شرکت «ترون انرژی تکنولوژی» و «ماب ترون ای» یک یادداشت تفاهم برای ایجاد یک پروژه مشترک به منظور توسعه و تولید اتوبوس‌های برقی امضا کردند. این یادداشت تفاهم در یک مراسم رسمی که دو روز پیش برگزار شد، توسط ریچارد هوانگ، مدیرعامل شرکت ترون انرژی تکنولوژی و آکshay آگاروال، مدیر «ماب ترون ای» امضا شد.

هدف از این همکاری، آوردن فناوری پیشرفته اتوبوس‌های برقی به امارات است که با تعهد کشور به پایداری محیط زیست هم‌راستا می‌باشد. این پروژه مشترک بر روی تولید اتوبوس‌های برقی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا تمرکز خواهد کرد و به یکی از نخستین تولیدکنندگان اتوبوس‌های برقی در امارات تبدیل خواهد شد. همچنین، این پروژه به توسعه زیرساخت‌های پایدار برای شارژ اتوبوس‌ها پرداخته تا پذیرش سریع‌تر و استفاده آسان‌تر از اتوبوس‌های برقی را تسهیل کند. انتظار می‌رود این ابتکار، تحولی در بخش حمل و نقل منطقه ایجاد کرده و راه‌حل‌های حمل و نقل دوستدار محیط زیست و کارآمد را تقویت کند.

برنامه‌ریزی شده است که پروژه آزمایش‌های اولیه اتوبوس‌ها را در امارات تا پایان سه‌ماهه سوم ۲۰۲۴ آغاز کند و تولید در سه‌ماهه اول ۲۰۲۵ شروع شود. مراحل اولیه شامل آزمایش‌های دقیق برای اطمینان از بالاترین استانداردهای ایمنی و کارایی اتوبوس‌های برقی خواهد بود.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا