اخبار دبیاخبار دبی فارسیاقامت دبی برای ایرانیان

محمد بن راشد: هدف ما تضمین امنیت غذایی خود به شیوه ای پایدار است

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، والاحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور و نخست‌وزیر امارات و حاکم دبی، ریاست جلسه کابینه را که در قصر الوطن ابوظبی با حضور اعلیحضرت شیخ منصور بن زاید برگزار شد، بر عهده داشت. در این جلسه، اعلیحضرت شیخ محمد بن زاید آل نهیان، معاون رئیس‌جمهور و معاون نخست‌وزیر امارات متحده عربی، و سپهبد اعلیحضرت شیخ سیف بن زاید آل نهیان، معاون نخست‌وزیر و وزیر کشور نیز حضور داشتند.
اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم در پستی در حساب کاربری خود در پیام رسان «X» گفت: امروز ریاست جلسه شورای وزیران را در قصر الوطن ابوظبی بر عهده گرفتم. در ابتدای آن، ما دانش‌آموزان ممتاز خود را در دبیرستان در همه مقاطع پذیرفتیم و به آنها به خاطر برتری آنها تبریک گفتیم. همچنین از همه کسانی که در زمینه آموزشی به رهبری شورای آموزش و منابع انسانی به رهبری شیخ عبدالله بن زاید کار می‌کنند، تشکر کردیم.
ایشان همچنین گفتند: امروز در این جلسه گزارش عملکرد شورای امنیت غذایی امارات را بررسی کردیم که شامل افزایش 85 درصدی ذخیره اقلام استراتژیک غذایی در این کشور در سال 2023 و افزایش 34 درصدی ظرفیت ذخیره‌سازی غلات در کشور با ظرفیت ذخیره‌سازی ویژه صدها هزار تن بود. همچنین امضای گروهی از قراردادهای بین‌المللی در زمینه سیستم‌های غذایی و کشاورزی پایدار برای تضمین امنیت غذایی پایدار در هر شرایط و زمان مورد بحث قرار گرفت.
اعلیحضرت افزود: امروز همچنین گزارش کار شورای تحقیق و توسعه امارات، تصویب اولویت‌های ملی خود برای تحقیق و توسعه، تصویب مجموعه برنامه‌های چالش‌های جهانی برای تأمین مالی تحقیق و توسعه، به ویژه تحقیقات مربوط به نمک‌زدایی آب و توسعه یک استراتژی یکپارچه برای مالکیت معنوی در این زمینه، مورد بررسی قرار گرفت.
ایشان همچنین آرزوی لذت‌بخش بودن تعطیلات تابستانی برای همه در کنار خانواده و توسعه مهارت‌ها و توانایی‌های فرزندان را ابراز داشتند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا