اخبار دبی فارسیاخبار دبی

محمد بن راشد قانونی در مورد روسری، مدال، مدال و نشان محمد بن راشد آل مکتوم صادر کرد.

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبر گذاری امارات الیوم، اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور و نخست وزیر، خداوند او را حفظ کند، به عنوان حاکم امارت دبی، قانون شماره (12) سال 2024 را در مورد روسری، تزیینات، مدال ها و نشان های محمد صادر کرد.

روبان‌ها، مدال‌ها، مدال‌ها و نشان‌ها به کسانی که دستاوردها و خدمات بزرگی دارند و به افراد، مؤسسات و شرکت‌هایی که نقش برجسته‌ای در امور خیریه، بشردوستانه و داوطلبانه دارند، علاوه بر دانشمندان و محققان برجسته در زمینه‌های علمی تخصصی، افراد، موسسات و شرکت ها با قدردانی از سهم مهم خود در زمینه های فرهنگی، ورزشی، هنری و خلاقیت اعطا می‌شود. .

طبق قانون بنا به تصمیم اعلیحضرت حاکم دبی ایجاد روسری، مدال، مدال، نشان یا دسته‌ها، انواع یا سایر اشکال افتخار مجاز است .

بر اساس این قانون، واحد سازمانی در دفتر اجرایی جناب شیخ محمد بن راشد آل مکتوم به نام «دبیرخانه عمومی مدال‌های محمد بن راشد آل مکتوم» ایجاد و به ساختار سازمانی ملحق می‌شود.

درجات افتخار، دسته بندی ها و کنترل ها بر اساس قانون، دبیرخانه کل مدال های محمد بن راشد آل مکتوم مسئول تهیه فهرستی است که شامل طبقه بندی روسری ها، تزیینات، مدال ها و نشان ها و تعیین دسته ها و کنترل های آنها می شود. با اعطای آنها، و توسط دفتر اجرایی اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم برای تصویب توسط حاکم دبی ارائه شده است.

بر اساس این قانون، روسری، تزیینات، مدال‌ها و نشان‌ها به افراد، مؤسسات و شرکت‌هایی که «دستاوردها و خدمات بزرگ» دارند و به افراد، مؤسسات و شرکت‌هایی که «کار بشردوستانه و خیریه» دارند، اعطا می‌شود. و نقش برجسته و کمک به کارهای خیریه، بشردوستانه و داوطلبانه، تأسیس انجمن ها، مؤسسات کار خیریه، و وقف، و کمک های مالی زیادی که از این مشاغل حمایت می کند.

روبان ها، نشان ها، مدال ها و نشان ها نیز به دانشمندان و پژوهشگران برجسته در زمینه های علمی تخصصی، دارندگان مدارک تحصیلی عالی، دانشگاه ها و مؤسسات علمی که سهم علمی برجسته ای در سطح جهانی دارند و افراد، مؤسسات و شرکت ها به قدردانی از آنها اعطا می شود. کمک های مهمی در زمینه های فرهنگی، ورزشی، هنری و خلاقیت که به غنی سازی و حمایت از… جنبش فرهنگی، هنری و ورزشی کمک می کند.

قانون تصریح می کند که با تصمیم اعلیحضرت حاکم دبی، اعطای هر گونه روسری، مدال، مدال یا نشان به هر فرد، مؤسسه یا شرکتی غیر از اشخاص یا نهادهای ذکر شده در دسته های قبلی مجاز است.

طبق قانون، روسری ها، تزیینات و مدال ها بر اساس حق اختراع اعلیحضرت حاکم دبی اعطا می شود و حاکم، ولیعهد دبی یا هر یک از معاونان حاکم یا نمایندگان وی از این روسری ها، تزیینات و مدال ها تقلید می کنند.

این قانون همچنین تصریح می‌کند که نشان‌ها بر اساس اختراع از سوی سازمان اعطاکننده یا با تصمیمی که توسط رئیس دفتر اجرایی اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم صادر می‌شود، بر اساس توصیه «دبیرخانه عمومی مدال‌ها» اعطا می‌شود. محمد بن راشد آل مکتوم» و با هماهنگی مقامات ذیربط در امارت دبی، ولیعهد، یا هر یک از معاونان حاکم یا هرکسی که او مجاز به تقلید از این نشان ها باشد.

طبق قانون، روسری، مدال، مدال و نشان در مناسبت‌های ملی و جشن‌های رسمی و یا در سفرهای رسمی از سوی اعلیحضرت حاکم دبی، ولیعهد یا هر یک از معاونین حاکم در خارج از کشور و یا در دیدارهای رسمی تقلید می‌شود. ساخته شده توسط افرادی که قرار است در امارات دبی مورد تجلیل قرار گیرند، علاوه بر … هر مناسبت خاص بر اساس نیاز تعیین می شود.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا