اخبار دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی فارسی

محمد بن راشد با دانش آموزان برتر دبیرستان در سراسر کشور ملاقات می کند…

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، حضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور، نخست وزیر و حاکم دبی، خداوند او را حفظ کند، بر موفقیت و سربلندی دانش آموزان دختر و پسری که مقام اول دبیرستان را کسب کردند در سال تحصیلی 2023/2024 تأکید کردند. ایشان این دانش آموزان را الگویی برای جوانان ما در اهمیت عزم و استقامت برای دستیابی به تعالی و موفقیت، به ویژه در علم که زیربنای محکمی برای سازندگی و تجدید حیات ملت‌ها و میهن‌ها است، معرفی نمودند.

این مراسم در جریان پذیرایی حضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم امروز در قصر الوطن ابوظبی از 60 دانش آموز دختر و پسر دبیرستان در سطح ایالتی با حضور حضرت شیخ منصور بن زاید آل نهیان، معاون رئیس جمهور و معاون نخست وزیر، صورت گرفت. در این مراسم، حضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم به این دانش آموزان تبریک گفته و از آنها خواستند که این دستاورد را به چراغی تبدیل کنند که از طریق آن می‌توانند در مسیر خود هدایت شوند تا در مراحل مختلف زندگی خود به تعالی بیشتری دست یابند و دستاوردهای کشور و جامعه خود را دوچندان کنند.

حضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم همچنین به خانواده‌ها و معلمان این دانش آموزان تبریک گفته و اظهار داشتند که موفقیت و تعالی در علم و دانش، اساس و مسیر تعالی در همه عرصه‌های زندگی و ارتقای آنها به بهترین شکل است. ایشان این دانش آموزان را نمونه‌هایی دانستند که می‌توانند در آینده خود و ملت برتری آفرینی کنند.

دانش آموزان نیز ابراز خوشحالی کرده و افتخار خود را از این علاقه و حمایت حضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم و سخنان ایشان که چراغ راه را روشن می‌کند، باقی ماندند. آنها گفتند که خوشحالی آنها با عنایت رهبری امارات به آنها و اولویتی که به علم و دانش و تعالی مردم کشور در این زمینه می‌دهد وصف ناپذیر است.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا