اخبار دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی فارسی

محمد بن راشد از پیشرفت کار در ترمینال 3 فرودگاه بین المللی دبی بازدید می کند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، بر اساس گفته‌های عالیجناب شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، نایب رئیس دولت و نخست‌وزیر و حاکم دبی، دبی در مسیر دستیابی به رهبری در بخش‌های مختلف از جمله گردشگری و حمل و نقل هوایی قرار دارد. دبی به دلیل داشتن پتانسیل‌های لازم، به عنوان یک نقطه محوری برای ترافیک سفر در سراسر جهان شناخته می‌شود و نقش محوری آن در ارتباط دادن کشورها و تسهیل حرکت افراد و کالاها را منعکس می‌کند. این امر دبی را به شریکی تأثیرگذار در تقویت ظرفیت‌های سفر و هوانوردی در سراسر جهان تبدیل کرده است.

عالیجناب بر اهمیت ادامه تلاش برای تقویت و توسعه آمادگی فنی زیرساخت‌های فرودگاه‌های دبی و ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان و مسافران از طریق تمامی دروازه‌های هوایی امارت تأکید کرد. این امر به تثبیت جایگاه رهبری جهانی دبی در حوزه حمل و نقل هوایی و همگام شدن با رشد آتی پیش‌بینی شده در تقاضای سفر کمک خواهد کرد.

عالیجناب همچنین بر لزوم تسهیل و تسریع در انجام فرایندهای مسافران، به ویژه با آغاز فصل تابستان و افزایش ترافیک سفر و همچنین رشد مداوم تعداد مسافران فرودگاه تأکید کرد. هدف از این امر تضمین آسایش مسافران از تمامی ملیت‌ها و تجربه سفری راحت و ایمن برای آنان به مقاصد مختلف در سراسر جهان است. عالیجناب همچنین دستور داد تا تلاش‌ها برای حفظ استانداردهای برتر تعالی ادامه یابد تا دبی همواره پیشرو باشد و در راستای آسایش مردم، بهترین شهر برای زندگی و کار در سطح جهان باشد.

عالیجناب ابراز رضایت کرد از پیشرفتی که در ساختمان شماره 3 فرودگاه و تمامی امکانات و بخش‌های آن رخ داده است، که موقعیت دبی به عنوان یک نقطه محوری برای ترافیک سفر در سراسر جهان و جایگاه جهانی آن در ارائه خدمات به مسافران بین‌المللی را تقویت می‌کند. این امر با ارائه خدمات با کیفیت، سطح کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران در سطح جهانی را ارتقا می‌دهد و انعکاسی از جایگاه پیشرو جهانی فرودگاه بین‌المللی دبی است که سال‌های متمادی به عنوان بزرگ‌ترین فرودگاه جهان از نظر تعداد مسافران بین‌المللی شناخته می‌شود.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا