اخبار ایرانیان دبیاخبار املاک دبیاخبار دبی

محمد بن راشد، به همراه حمدان بن محمد، جمعی از شخصیت‌های برجسته کشور، رجال الأعمال و مسئولان نهادها و دایره‌های دولتی را استقبال کردند

شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، نائب رئیس دولت و رئیس مجلس وزیران و حاکم دبی، به همراه شیخ حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم، ولی عهد دبی و نائب رئیس مجلس وزیران، جمعی از شخصیت‌های برجسته کشور، رجال الأعمال و مسئولان عالی‌رتبه نهادها و مؤسسات دولتی و شبه دولتی را در مجلس المضیف واقع در دار الاتحاد دبی، در چارچوب جلسات هفتگی خود، ملاقات کردند.

در این دیدار، شیخ محمد بن راشد آل مکتوم بر اهمیت همکاری تمامی اقشار جامعه برای پیشبرد توسعه جامع در امارات و تقویت رهبری امارات در تمامی زمینه‌ها تأکید کرد. او به ضرورت ادامه موفقیت‌ها و دستاوردها در بخش‌های مختلف اشاره کرد.

وی همچنین بر اهمیت تقویت شراکت مؤثر بین بخش‌های عمومی و خصوصی و هماهنگی بین تلاش‌های آن‌ها به عنوان یک رکن اساسی برای ادامه دستاوردها و غلبه بر موانع تأکید کرد، تا آینده‌ای روشن برای نسل‌های آینده تضمین شود.

شیخ محمد بن راشد همچنین خاطرنشان کرد که دبی به سرعت در حال تحقق اهداف جاه‌طلبانه برنامه اقتصادی D33 است و می‌خواهد این شهر را به یکی از سه شهر اقتصادی بزرگ جهان تبدیل کند و رقابت‌پذیری بخش کسب‌وکار را افزایش دهد.

او هدف خود را قرار دادن دبی به عنوان یک مدل منحصر به فرد برای آینده‌ای روشن و مقصد اصلی سرمایه‌گذاری در سطح جهانی و منطقه‌ای اعلام کرد و بر همکاری بین بخش‌های عمومی و خصوصی برای تحقق این اهداف تأکید کرد.

در حاشیه این جلسه، شیخ محمد بن راشد به سخنرانی معالی عمر سلطان العلماء، وزیر دولت در امور هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال گوش داد که عنوان آن “امارات و هوش مصنوعی… سفری به سوی قرن” بود. در این سخنرانی، تاریخ توسعه فناوری‌ها و رابطه آن‌ها با بشر و ظهور مفهوم هوش مصنوعی در نیمه قرن بیستم مورد بررسی قرار گرفت.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا