اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

لیگ از 23 مرداد شروع می شود …

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، لیگ حرفه ای مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ حرفه ای ADNOC و جام بانک اسلامی ابوظبی برای فصل 2024-2025 را برگزار کرد که منجر به برگزاری یک دور آرام در لیگ بدون مسابقات سنگین شد، در حالی که تقابل های داغ از سومین دوره مسابقات آغاز شد. در حالی که شباب الاهلی با الوحده و الشارجه با الجزیره و الوصل بازی می کنند.

قرعه کشی روز گذشته در مرکز انرژی ابوظبی به میزبانی شرکت ملی نفت ابوظبی (ADNOC)، حامی رسمی لیگ حرفه ای ADNOC و با حضور عبدالله رئیس هیئت مدیره لیگ حرفه ای امارات برگزار شد.

اسماعیل مطر ستاره سابق بین المللی در مراسم قرعه کشی فصل جدید 2024-2025 شرکت کرد، زیرا قرعه کشی با استفاده از فناوری هوش مصنوعی برای دومین فصل متوالی مطابق با استراتژی امارات متحده عربی برای هوش مصنوعی 2031 برگزار شد.

مراسم قرعه کشی با توضیح ساده سیستم مسابقات جام بانک اسلامی ابوظبی و مکانیسم قرعه کشی با حضور 12 تیم در دور اول و انجام دو مسابقه به صورت حذفی در راه صعود به مرحله یک چهارم نهایی برگزار شد.

سیستم مسابقه ایجاب می کند که بازی های یک چهارم نهایی و نیمه نهایی به صورت خونه به خونه و خارج از خانه برگزار شود که منجر به بازی نهایی می شود که در ورزشگاه بی طرفی که توسط لیگ حرفه ای تعیین شده است، برگزار می شود.

قرعه کشی جام بانک های اسلامی ابوظبی در مرحله اول به تقابل های شدیدی منجر شد که بنی یاس و دیبا الحسن، کلبا و العین، الجزیره و البطائه، خور فکان و شارجه، شباب الاهلی و عجمان، العروبه بودند. و النصر دیدار خواهند کرد.

سپس قرعه کشی لیگ حرفه ای ADNOC انجام شد و تعدادی معیار از جمله تعهد به یکپارچگی ورزشی، توزیع مسابقات بر اساس جدول رده بندی فصل گذشته، متعادل کردن مسابقات مهم و پرطرفدار، با در نظر گرفتن تاریخ مسابقات در نظر گرفته شد.

قرعه کشی لیگ منجر به تعیین 26 دوره شد که از 23 آگوست با بازی های دور اول آغاز می شود که در آن باشگاه های کلبه و الوصل، بنی یاس و الجزیره، شباب الاهلی و البطائه، العین و خور فکان، الوحده و عجمان، العروبه و النصر، دیبا الحسن و الشارجه گرد هم می آیند.

در دور دوم مسابقات الجزیره و العروبه، النصر و بنی یاس، الوصل و دیبا الحسن، خور فکان و الوحده، شارجه و کلبه، عجمان و شباب الاهلی، الاهلی بطائه و العین در حالی شاهد دیدارهای دور سوم از جمله تقابل شباب الاهلی و الوحده، شارجه و الجزیره و دربی الوصل و النصر هستند کلبا، العین، بنی یاس، عجمان، العروبه، خور فکان، دیبا الحسن و البطاع بازی می کنند.

در دور چهارم، العین سامیت “قهرمان آسیا” و الوصل “دارنده عنوان لیگ” برجسته می شوند، در حالی که الجزیره پذیرای النصر است، الوحده با میهمان خود بنی یاس دیدار می کند و در بقیه مسابقات. در این مسابقات عجمان، دیبا الحسن، البطائه، الشارجه، خور فکان، کلبا، العروبه و شباب الاهلی برگزار خواهند شد.

رویارویی ال کلاسیکو بین العین و میهمانش الوحده در دور پنجم به برتری رسید. العین و شباب الاهلی، الوصل، الجزیره، النصر و الوحده بازی می کنند.

از بارزترین دیدارهای بقیه بازی های دور اول می توان به تقابل الوحده و الوحده در مرحله یک هشتم، الجزیره و العین، شباب الاهلی و الوصل در دور دهم، شباب اشاره کرد. الاهلی و النصر در دور یازدهم، الجزیره و الوحده در دور دوازدهم و شباب الاهلی و الجزیره، الوصل، شارجه، العین و النصر در دور سیزدهم.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا