اخبار دبیاخبار دبی فارسی

لطیفه بنت محمد از “اقامت دبی” تقدیر کرد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، لطیفه بنت محمد بن راشد آل مکتوم، رئیس اداره فرهنگ و هنر دبی، از جلالتمآب سپهبد محمد احمد المری، مدیر کل اداره کل اقامت و امور خارجی در دبی، در سفری که به دبی داشت، تجلیل کرد. دفتر مرکزی این سازمان در منطقه طراحی دبی، برای قدردانی از مشارکت و تلاش های او در حمایت از پرونده های فرهنگ دبی در برنامه تعالی دولت دبی، که به ارتقای رقابت پذیری آن کمک کرد، منجر به ارتقای آن به دسته برتری در برنامه شد.

تیم اداره کل اقامت و امور خارجی از طریق ابتکار “شرکای رهبری” برنامه تعالی دولت دبی دبیرخانه کل شورای اجرایی امارت دبی که توسط اعلیحضرت شیخ حمدان بن راه اندازی شده بود، مشارکت داشتند. محمد بن راشد آل مکتوم، ولیعهد دبی و رئیس شورای اجرایی، به آموزش کادرها و کارمندان فرهنگ دبی برای به کارگیری بهترین شیوه های دنبال شده در زمینه های تعالی و پیروی مستمر آنها از طریق فرآیندهای خودارزیابی انجام شده توسط سازمان. کارشناسان “تیم اقامت” برای اندازه گیری سطوح بلوغ در تعالی سازمانی، و دستیابی به رشد مثبت در استفاده از سیستم برنامه تعالی دولت دبی در مرجعی که در آنجا تشکیل شد، مشارکت بین دو طرف نقطه عطفی در مکانیسم‌های کاری دبی فرهنگ، که به افزایش حرفه‌ای بودن و شفافیت تیم‌های کاری آن و ایجاد فرهنگ تعالی در آن کمک کرد.

ابتکار “شرکای رهبری” به تقویت اصول کار تیمی، انتقال و تبادل دانش بین مؤسسات و ادارات دولتی دبی، بهبود عملکرد سازمان‌های دولتی، تحکیم روابط مشارکتی بین آنها، و قادر ساختن همه بخش‌ها برای توسعه عملکرد خود مطابق با بهترین کمک می‌کند. شیوه‌ها و تجربیاتی که توانایی‌های آن‌ها را برای ارائه خدمات پیشگیرانه و یکپارچه به مردم افزایش می‌دهد، که نشان‌دهنده رهبری و موقعیت جهانی دبی به عنوان مقصدی ایده‌آل برای زندگی، کار و سرگرمی است.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا