اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

غرفه دبی جهانی از گسترش «کلیمنجارو انرژی» اماراتی در چین حمایت می‌کند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، غرفه دبی جهانی دیروز اعلام کرد که از ورود گروه «کلیمنجارو انرژی» اماراتی به چین حمایت کرده است. تلاش‌های این غرفه در امضای یک یادداشت تفاهم بین این گروه که مقر آن در دبی است و شرکت «اسکای‌ورث فوتوولتائیک تکنولوژی» که در زمینه راه‌حل‌های انرژی خورشیدی مسکونی و تجاری فعالیت می‌کند و مقر آن در شهر شنزن چین قرار دارد، مؤثر بوده است.

بر اساس یادداشت تفاهمی که به تازگی در مقر غرفه دبی امضا شده و با حضور نمایندگان غرفه دبی جهانی و دولت منطقه «جوانگ مینغ» در «شنزن» برگزار شده، دو شرکت در زمینه انرژی خورشیدی و ذخیره‌سازی انرژی برای پروژه‌های تجاری و صنعتی در بازارهای جهانی همکاری خواهند کرد. این توافق‌نامه امکان بررسی و توسعه مدل‌های قابل‌اجرا برای پروژه‌های انرژی جدید را فراهم می‌کند.

گروه «کلیمنجارو انرژی» قصد دارد یک شعبه در چین افتتاح کند تا مشاوره‌های تخصصی در زمینه خود ارائه دهد و همچنین به شرکت‌های چینی که تمایل به گسترش در بازار دبی و بازارهای منطقه دارند، کمک کند. دفتر خارجی غرفه دبی جهانی در شهر «شنزن» نقش مهمی در موفقیت همکاری بین دو طرف ایفا کرده است.

گروه «کلیمنجارو انرژی» یکی از شرکت‌های حامی تلاش‌های مربوط به بی‌طرفی اقلیمی است و به شناسایی و ارزیابی پروژه‌های انرژی تجدیدپذیر با کیفیت بالا در آفریقا و خاورمیانه می‌پردازد. این شرکت مجموعه‌ای گسترده از خدمات از جمله مشاوره‌های تجاری و پروژه‌ای، ساختاردهی و تسهیل معاملات کالاهای انرژی، توسعه پروژه‌ها و جمع‌آوری تأمین مالی را ارائه می‌دهد.

سالم الشامسی، معاون رئیس بازارهای جهانی در غرفه دبی، گفت: «موفقیت (کلیمنجارو انرژی) در گسترش در چین و یادداشت تفاهمی که با (اسکای‌ورث) امضا کرده، اهمیت تلاش‌هایی را که ما برای حمایت از رشد کسب‌وکارهای مستقر در دبی در بازارهای خارجی امیدوارکننده از طریق شراکت‌های سازنده با همتایان جهانی انجام می‌دهیم، تأیید می‌کند.»

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا