اخبار دبیاخبار دبی فارسی

ضحی خلفان آخرین پروژه های توسعه و نوآوری های پلیس دبی را بررسی می کند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، سپهبد ضحی خلفان تمیم معاون رئیس پلیس و امنیت عمومی دبی طی بازدیدی که دیروز در مرکز تحقیق و توسعه وابسته به اداره کل امور اداری پلیس دبی انجام داد، تأیید کرد که با روحیه تیمی واحد کار می کند. راه را به سوی افق های بزرگی از نوآوری ها و ایده های خلاقانه باز می کند که ممکن است برای کار فردی در دسترس نباشد.

ضحی خلفان گفت: تبادل افکار جمعی منجر به رسیدن به ایده های مشترک، دستیابی سریعتر به اهداف مورد نظر می شود و به یافتن راه حل های سریع و موثر برای تمامی مشکلاتی که در محل کار ممکن است به وجود بیاید کمک می کند و در ارتقای عملکرد کارکنان و دستیابی به هدف نقش اساسی دارد. موفقیت مطلوب در هر سازمانی که به دنبال موفقیت و تعالی است.

ضحی خلفان در بازدید از مرکز تحقیق و توسعه در جریان تعدادی از پروژه ها، نوآوری های توسعه، سیستم ها و دستگاه های موجود در مرکز و مهمترین دستاوردهای این مرکز قرار گرفت. وی را در این بازدید مدیر اداره کل دفتر معاون پلیس و امنیت عمومی دبی، سرلشکر احمد عتیق المقودی، سرتیپ منصور المقودی رئیس اداره کل امور اداری همراهی می کردند. گرگاوی، رئیس مرکز دانش، نوآوری و توسعه، سرهنگ دکتر ابراهیم بن سبعه، و رئیس دفتر توسعه نهادی بخش عملیات، سرهنگ عبدالله جاسم الزرونی و تعدادی از افسران.

ضحی خلفان از مرکز تحقیق و توسعه بازدید کرد و در آنجا در جریان تعدادی از نوآوری ها و پروژه های توسعه فنی که در خدمت امنیت هستند، از جمله پروژه “میکرو پلاس” که هدف آن تولید گشت های خودران است که می توانند خودروهای تحت تعقیب را شناسایی کنند، آشنا شد.

در این بازدید، سامانه «Microspot» مورد بررسی قرار گرفت که سامانه‌ای است که در عملیات هشدار و شناسایی رفتار مجرمانه متکی بر هوش مصنوعی است و مستقیماً با اتاق عملیات پلیس ارتباط دارد تا در صورت مشاهده افراد مشکوک یا مظنون، هشدارهای اولیه ارائه کند. او همچنین سیستم رادار متحرک را بررسی کرد که یک نوآوری جدید است که رادار را برای کنترل وسایل نقلیه فراتر از شانه جاده به حرکت در می آورد.

یک پروژه تحقیق و توسعه در مورد استفاده از نسل جدید دوربین ها در نظارت و پیگیری رفتارها و عملیات هشدار اولیه در اتاق های عمل و سیستم ارتباط دیجیتال جایگزین که برای اتصال تمام ایستگاه های ارتباط دیجیتال در پلیس دبی ایجاد شده بود، بررسی شد.

ضحی خلفان سپس پروژه تونل اثر انگشت را که یک تحقیق و توسعه در زمینه انگشت نگاری جنبشی است که هدف آن شناسایی افراد با تجزیه و تحلیل اثر انگشت جنبشی افراد است و دستگاهی برای تصفیه سطوح متخلخل با فناوری «نین هیدرن» که یک نوآوری دستگاهی که برای سرعت بخشیدن به فرآیند تشخیص اثر انگشت و کاهش زمان لازم برای شناسایی آنها از سطوح متخلخل کار می کند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا