اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسیاقامت دبی برای ایرانیان

شورای رسانه ای دبی ثبت نام برای «بورسیه تحصیلی محمد بن راشد برای دانشجویان رسانه اماراتی» را باز کرد.

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبر گذاری امارات الیوم، با دستور اعلیحضرت شیخ احمد بن محمد بن راشد آل مکتوم، معاون دوم حاکم دبی و رئیس شورای رسانه ای دبی، ثبت نام برای دومین جلسه بورسیه تحصیلی محمد بن راشد برای دانشجویان رسانه ای اماراتی اعلام شد. چارچوب حمایت شورا از استعدادهای جوان اماراتی و تلاش آن برای تحریک… ورود آنها به عرصه رسانه و گسترش دایره مشارکت کادر اماراتی در ایجاد رسانه های پیشرفته، به تحکیم هویت ملی کمک می کند و منعکس کننده جایگاه جهانی امارات و دبی، مطابق با دیدگاه‌های رهبری فرزانه برای آینده، و بیانگر تمایل آن به تایید حضور عنصر ملی به شکلی تاثیرگذار و ملموس در بخش‌های مختلف حیاتی است.

با افتتاح ثبت نام، کادر رسانه ملی این فرصت را دارند که بورسیه تحصیلی کامل را برای حضور در کالج رسانه محمد بن راشد در دانشگاه آمریکایی دبی دریافت کنند، در حالی که این بورسیه راه را برای متخصصان برجسته رسانه اماراتی هموار می کند تا فرصت های شغلی امیدوار کننده ای را پس از آن به دست آورند. تحصیلات دانشگاهی خود را به پایان رساندند.

معاون رئیس جمهور و مدیر عامل شورای رسانه ای دبی، مونا غانم المری، تأیید کرد که دیدگاه اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات و حاکم دبی، خداوند او را حفظ کند، برای آینده. و سازوکارهای توسعه در بخش های مختلف و دستورات اعلیحضرت شیخ احمد بن محمد بن راشد آل مکتوم، با یافتن همه جایگزین های لازم برای دستیابی به توسعه مطلوب در سطح بخش رسانه، مبنایی است که شورا از آن در اجرای مأموریتی که از بدو تأسیس تاکنون برعهده داشته است و اهداف بعدی که مهمترین آنها ایجاد کلیه شرایطی است که از فارغ التحصیلی نسل های جدید متخصصین رسانه ای اماراتی در بالاترین سطح برخوردار است و توجه به شایستگی های جوان در این زمینه این فرصت کامل را به آنها می دهد تا ارزش خود را در فرآیندهای توسعه رسانه ای پیشگام به دلیل انرژی های خلاقانه و ایده های نوآورانه جوانان که دبی برای رسیدن به سطوح بالاتر در نردبان برتری در همه زمینه ها به آنها تکیه می کند، اثبات کنند.

او گفت: “شورای مایل است که کادرهای واجد شرایط را برای رسانه های محلی فراهم کند تا این بخش را به گونه ای توسعه دهند که همگام با رنسانس توسعه همه جانبه امارات متحده عربی باشد و جایگاه جهانی رو به رشد دبی، صنعت زنده ای است که مردم را تحت تاثیر قرار می دهد زندگی می کند، آنها را تحت تأثیر قرار می دهد و تحت تأثیر متغیرهای اطراف قرار می گیرد، به ویژه از نظر پیشرفت تکنولوژیکی که استانداردها و ابزارهای جدیدی را برای رسانه ها ایجاد کرده است بهره مندی از آنها، افزایش پیام رسانه ای، و تضمین گسترش و قدرت نفوذ آن است. جوانان دارای استعدادها و ایده‌هایی هستند که آنها را کاندیدایی شایسته برای رهبری در توسعه این بخش می‌کند، مشروط بر اینکه این استعدادها با تحصیل و دانش آکادمیک همراه باشد تا استعدادهای خود را به شیوه‌ای حرفه‌ای و بر پایه‌های علمی متقن شکوفا کنند.»

وی افزود: شکی نیست که (بورسیه محمد بن راشد برای دانشجویان رسانه اماراتی) یک افزوده کیفی با تأثیر قابل توجه در این راستا است، زیرا ابزار مهمی برای کشف استعدادهای جوان رسانه ملی و ارائه امکانات لازم به آنها است. حمایتی که راه را برای رسانه‌های اماراتی باز می‌کند تا دربرگیرنده صلاحیت‌هایی باشند که محتوا و پیام خود را بر اساس استانداردهای جهانی ارائه می‌کنند و اندیشه‌های پیشرفته‌ای را ارائه می‌کنند که به تحکیم پایداری‌های ملی، تعمیق پیوند نسل‌ها با هویت و فرهنگ آنها کمک می‌کند.»

وی تاکید کرد: ما به توسعه رسانه‌ای جامع در دبی ادامه می‌دهیم، شایستگی‌های ملی را حمایت و توسعه می‌دهیم و محیطی را فراهم می‌کنیم که موقعیت دبی را به عنوان مرکز اصلی استعدادها و شایستگی‌های رسانه‌ای تایید کند و مشارکت کادر ملی را در بخش رسانه افزایش دهد. با تلاش برای جذب بیشتر استعدادهای جوان، و پالایش… مهارت های خلاقانه آنها، نیرویی تأثیرگذار و مؤثر در استقرار نظام رسانه ای محلی پیشگام، در راستای چشم انداز و مأموریت شورا برای ایجاد رسانه ملی کارآمد و رقابتی، منعکس کننده توسعه بزرگی است که دبی در همه بخش ها شاهد آن است و همگام با اهداف برنامه های استراتژیک خود در سطوح مختلف اقتصادی و اجتماعی است.

نیهال بدری، دبیرکل شورای رسانه ای دبی، به نوبه خود خاطرنشان کرد که راه اندازی دومین جلسه «بورسیه تحصیلی محمد بن راشد برای دانشجویان رسانه ای اماراتی» زیر چتر شورای رسانه ای دبی، در چارچوب یکی از موارد زیر است. مهمترین محورهای توسعه برای بخش رسانه، بر اساس اهمیت عنصر انسانی که معرف… موتور واقعی و اصلی پیشرفت و پیشرفت است، که این اصلی است که امارات همواره از آن حمایت کرده و برای آن از همه توانمندی ها استفاده کرده است. به منظور آماده سازی کادر ملی با بالاترین درجه صلاحیت و دانش از الزامات توسعه در بخش های مختلف، توجه به ارزش این کمک هزینه در کشف شایستگی های رسانه ای جوان و امیدوارکننده و حمایت از آنها برای کمک موثر در ایجاد یک پیشگامی ملموس است سیستم رسانه های محلی و رسیدن به بالاترین سطوح رقابت و برتری محتوا.

وی افزود: “ما در شورای رسانه دبی بر اساس یک استراتژی کاملاً تعریف شده و یکپارچه در رابطه با توسعه بخش رسانه کار می کنیم، از مرحله آکادمیک شروع می شود، که اولین نقطه ای است که از آن تلاش ها برای مدرن سازی بخش و ارتقای قابلیت های آن به سمت جدید است. سطوح برتری بر اساس این اعتقاد راسخ آغاز می‌شود که رسانه‌های مؤثر و تأثیرگذار می‌توانند همگام با تغییرات سریع، به‌ویژه در سطح توسعه فناوری، که افق‌های بی‌پایانی خلاقیت را می‌گشاید، همگام شوند.»

وی توضیح داد که “بورسیه تحصیلی محمد بن راشد برای دانشجویان رسانه اماراتی” که توسط اعلیحضرت شیخ احمد بن محمد بن راشد آل مکتوم در ژوئن سال گذشته تصویب شد، با هدف تشویق جوانان اماراتی برای ورود به عرصه رسانه و کمک به افزایش مشارکت کادر ملی در شکل‌دهی به آینده‌شان و ارائه مهارت‌ها، تجربیات و دانش‌های حرفه‌ای که به آنها کمک می‌کند تا در عرصه رسانه‌ای راه‌اندازی کنند تا بر اساس آن تأثیر مثبت ملموسی داشته باشند. چشم اندازی که منعکس کننده موقعیت رو به رشد دبی به عنوان یک شهر پیشرو جهانی است و اشاره می کند که شورا به کار بر روی نظارت بر عناصر جوان که قادر به ارائه ارزش افزوده برای رسانه های محلی هستند، از منظری که توسعه در حال وقوع در این بخش را در نظر می گیرد، ادامه خواهد داد.

کسانی که مایل به نامزدی برای بورسیه تحصیلی هستند می توانند درخواست های خود را به وب سایت زیر ارسال کنند: https://scholarship.aud.edu جزئیات بیشتر در مورد مکانیسم درخواست و مدارک مورد نیاز را می توان از طریق پیوند: [email protected]، حداکثر تا تاریخ 15 جولای 2024. .

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا