اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

شرکت “مرجان” از پروژه جدید خود با عنوان “لا مير من إيلي صعب” در رأس الخیمه پرده برداشت

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، شرکت مرجان، که توسعه دهنده اصلی پروژه های تملک آزاد در رأس الخیمه است، از راه اندازی پروژه مسکونی لوکس “لا مير من إيلي صعب” در جزیره مرجان خبر داده است. این اولین پروژه مسکونی است که نام تجاری “ایلی صعب” را به خود اختصاص داده است.

پروژه “لا مير من إيلي صعب” توسط شرکت “آرتی ديفيلوپمنتس” که مقر آن در امارات متحده عربی است، اجرا خواهد شد. این پروژه در کنار ساحل جزیره قرار دارد و طراحی داخلی آن توسط طراح مشهور جهانی انجام شده است. این پروژه شامل 3 برج به هم متصل با طراحی پیچیده و لابی دوتایی و امکانات متعدد است.

عبدالله العبدولی، مدیرعامل شرکت مرجان گفت: “ما به دنبال ادامه تقویت مجموعه ارائه های انحصاری خود برای سرمایه گذاران و ساکنانی هستیم که رأس الخیمه را به عنوان مقصدی برتر برای زندگی انتخاب کرده اند.”

ایلی صعب جونیور، مدیرعامل خانه مد ایلی صعب نیز گفت: “ما از راه اندازی جدیدترین پروژه امالک خود در رأس الخیمه خوشحال هستیم که نقطه عطفی در گسترش برند ما خواهد بود و سبک زندگی ایلی صعب را در منطقه ای که رشد پویایی را تجربه می کند، فراهم می کند و به ایجاد جامعه ای شکوفا و پرشور کمک می کند.”

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا