اخبار دبی فارسیورزشی

سکو بابا: پیوستن به العین یک گام واقعی رو به جلو در فوتبال من است

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، سکو بابا، بازیکن جدید العین تایید کرد که انتقالش به باشگاه العین نشان دهنده یک تغییر واقعی در فوتبال اوست و گفت: در واقع من به بزرگترین باشگاه و بهترین ها به زبان منطق و اعداد در سطح پیوستم. از قاره آسیا که به من احساس غرور، شادی و غرور صمیمانه ای می دهد و نمی توانم کلماتی برای ابراز خوشحالی از رفتن به العین پیدا کنم.»

وی افزود: به خوبی می دانم که هنوز راه درازی در پیش دارم تا چیزهای زیادی را در این باشگاه بزرگ یاد بگیرم تا بتوانم با تلاش برای به کارگیری بهترین تلاشم در تیم، سطح خود را ارتقا دهم و ارتقا دهم. که ما در کسب دستاوردهای بیشتری موفق خواهیم شد و حقیقت این است که من بازیکن البطائه بودم و موضوع به شخص من محدود نمی شود، بلکه به همه بازیکنان باشگاه های لیگ اهمیت زیادی می دهد برای ما، و آنها مانند یک چالش بزرگ برای هر بازیکنی است که می خواهد سطح خود را بالا ببرد و خود را نشان دهد و توانایی های خود را برای بازی در سطوح بالاتر ثابت کند، زیرا وقتی می بینید العین در این بازی ها بازی می کند … بالاترین سطوح در آسیا و نه فقط در سطح مسابقات محلی، متوجه می‌شوید که در مقایسه با عملکردش در تورنمنت‌های بزرگ با یک تیم بزرگ روبرو هستید، بنابراین متوجه می‌شوید که از رویارویی با تیم بزرگی مانند العین احساس غرور می‌کنند.»

وی در مورد صحت پیشنهادهایی که قبل از انتقال به العین دریافت کرده است، گفت: بله، واقعاً چندین پیشنهاد از باشگاه های اماراتی دریافت کردم، اما بهترین و ایده آل ترین باشگاه را برای خودم ترجیح دادم و وقتی پیشنهادی از طرف یک باشگاه به شما می رسد. تیم بزرگی مانند العین، شما چاره ای جز موافقت و پیوستن به آن ندارید و وقتی پیشنهاد العین را دریافت کردم، “درب مذاکره با سایر باشگاه ها را بستم.”

وی در مورد جاه طلبی هایش با الزعیم گفت: جاه طلبی های من با العین بسیار زیاد است و اهداف شخصی و گروهی را در بر می گیرد، اما معتقدم این کار آسان نخواهد بود، به خصوص که مسیر طولانی برای بالا بردن سطح خود دارم. و به جایگاه خوبی در بین بازیکنان تیم برسید، زیرا من به تیم بزرگی پیوستم و پیوستن به… برای تیم های بزرگ، اولین هدف شما باید پیوستن به لیست اصلی، حضور در مسابقات باشد و این مرحله قطعا باعث پیشرفت من خواهد شد. و بعد از آن من مشتاقانه منتظر عناوین قهرمانی با العین هستم و این اتفاق معمول در تیم های بزرگ است که به شما فرصت حضور در مسابقات قاره ای و بین المللی را می دهد.

انگیزه قوی

وی در مورد هواداران العین گفت: واقعیت موید این است که هواداران العین بهترین های قاره آسیا هستند و العین تماشاگران زیادی دارد و همیشه می طلبد که این تیم دستاوردهای بیشتری کسب کند که نشان دهنده یک تیم قدرتمند است. انگیزه برای بازیکنان و تیم است، زیرا این هواداران به تیم کمک می کنند تا سطح خود را در این فصل بالا ببرد، آنها همچنین بازیکنان را وادار می کنند تمام تلاش خود را به نفع تیم انجام دهند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا