اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

سلطان النيادی: رویکرد امارات مبتنی بر حمایت از جوانان است

وفد امارات متحده عربی به رهبری وزیر امور جوانان، دکتر سلطان بن سيف النيادی، در “قمة شباب بريكس” که در فدراسیون روسیه برگزار شد، شرکت کرد. این قمه به بررسی مهم‌ترین مسائل جوانان و ابتکارات در زمینه‌های آموزش و پرورش، توسعه مهارت‌ها، کارآفرینی، علوم و فناوری و نوآوری، فعالیت‌های داوطلبانه، و سلامت و ورزش پرداخت.

این مشارکت بخشی از تلاش‌های کشور برای حمایت از مشارکت جوانان در تحقق اهداف ملی و ارتقاء جایگاه جهانی کشور است و نشان‌دهنده تعهد به همکاری بین‌المللی و تبادل تجربیات و بهترین شیوه‌ها در چارچوب مشارکت جوانان در سازمان بریکس می‌باشد.

النیادی بر رویکرد امارات در حمایت از جوانان تأکید کرد و گفت: «دیدگاه رهبری کشور از ابتدا واضح بوده است. جوانان ستون فقرات آینده و نیروی کشور هستند و مشارکت آن‌ها در سطح بین‌المللی برای توسعه توانمندی‌هایشان و فراهم کردن مهارت‌ها و دانش لازم برای مواجهه با چالش‌ها و مشارکت مؤثر در ساخت جامعه‌ای پایدار و پیشرفته، بسیار مهم است.»

وی افزود که مشارکت امارات در “قمة شباب بريكس” نشان‌دهنده تعهد کشور به همکاری بین‌المللی و تبادل تجربیات برای تحقق اهداف توسعه جهانی است. او همچنین اشاره کرد که مباحث اجلاس و مشارکت جوانان، فرصت‌های جدیدی را برای کشورهای عضو بریکس فراهم کرده است تا تلاش‌های خود را برای حمایت از جوانان و فراهم کردن فرصت‌هایی برای تبدیل شدن به پیشگامان تغییر و نوآوری در جوامعشان، تقویت کنند.

در حاشیه اجلاس، وزیر امور جوانان با جوانان اماراتی که برای تحصیل در دانشگاه‌های روسیه اعزام شده بودند و در اجلاس شرکت کرده بودند، دیدار و درباره نقش اساسی آن‌ها در توسعه مسیرهای توسعه‌ای امارات بحث و تبادل نظر کرد.

جوانان اماراتی در این اجلاس که با هدف ارائه پلتفرمی برای گفت‌وگو و تبادل دانش در زمینه تقویت نقش جوانان و توانمندسازی آن‌ها در بخش‌های مختلف حیاتی برگزار شد، شرکت کردند. آن‌ها همچنین به اهمیت حمایتی که رهبری کشور از جوانان انجام می‌دهد و نقش این مشارکت‌ها در تقویت فرهنگ و توانمندی‌های آن‌ها تأکید کردند.

آن‌ها گفتند که حضورشان در این قمه‌های بین‌المللی به تقویت فرهنگ و توانمندی‌هایشان کمک کرده و انگیزه‌ای برای دستیابی به دستاوردهای بیشتر به همراه دارد که نام امارات را در سطح جهانی بالا می‌برد. مشارکت آن‌ها در “قمة شباب بريكس” در روسیه تأکید بر حمایت مستمر کشور و تلاش آن برای توانمندسازی جوانان به کسب تجربیات و یادگیری از تجربیات بین‌المللی است که می‌تواند به ساخت آینده‌ای بهتر برای کشور و جهان کمک کند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا