اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسیورزشی

“سرتیپ” با عثمان بوسعید بلژیکی به مدت دو فصل قرارداد امضا کرد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، باشگاه ورزشی النصر از عالیجناب متار الطایر، کمیسر کل زیرساخت، برنامه ریزی شهری و کیفیت زندگی، مدیرکل و رئیس هیئت مدیره سازمان راهداری و حمل و نقل در دبی به دلیل خدماتی که در طول دوران فعالیت خود به ورزش ارائه کرد، تشکر کرد. تصدی سمت نایب رئیس شورای ورزش دبی.

باشگاه النصر از طریق حساب های رسمی خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرد: باشگاه ورزشی النصر از زحمات و خدمات جناب متار الطیر صمیمانه تشکر و قدردانی می کند که در طول دوران فعالیت خود به بخش ورزش در امارات دبی ارائه کرد. به عنوان نایب رئیس شورای ورزش دبی، برای وی آرزوی موفقیت و بهروزی روزافزون دارد.

قرارداد

شرکت فوتبال النصر قرارداد رسمی خود را با عثمان بوسعید، وینگر بلژیکی مراکشی الاصل، بازیکن هلندی اوترخت به مدت دو فصل در یک قرارداد نقل و انتقالات رایگان برای تقویت رده های تیم اول فوتبال در فصل جدید اعلام کرد.

بوسید اولین تجربه حرفه‌ای خود را در خارج از هلند پس از شروع فعالیت اولیه خود در فوتبال بلژیک با چندین باشگاه از جمله کورتریک، کلاب بروژ و لیرز، علاوه بر نمایندگی تیم‌های ملی بزرگسالان در بلژیک قبل از انتقال به اوترخت در لیگ هلند، تجربه می‌کند. او در 31 بازی 4 گل و 3 گل به ثمر رساند. بازی با تیم سابقش در فصل گذشته.

نقل و انتقالات

الامید به عنوان یکی از فعال ترین باشگاه ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی شناخته می شود که تاکنون علاوه بر قرارداد بو سعید، 8 خرید را اعلام کرده است. ، 22 ساله، بازیکن و مهاجم سابق باشگاه اوترخت، علی مبخوت، بهترین گلزن تاریخ تیم ملی امارات و لیگ حرفه ای و جونیور سیلوا “مقیم” برزیل.

سالم الصومحی مهاجم جوان 21 ساله که از باشگاه الوحده می آید، در رده “کشتی متولد شده” ثبت نام می کند، امانوئل فریرا برزیلی، هافبک فلامنگو برزیل و استفان پیانوویچ دروازه بان صربستانی. علاوه بر تمدید قرارداد سامیر، هافبک بوسنیایی، در رده مقیم ثبت نام خواهد شد.

از سوی دیگر، تیم النصر پس از آغاز تجربیات خود با تساوی 4 بر 4 مقابل تیم جوانان گینه، تمرینات خود را با سرمربیگری آلفرد شرودر ادامه داد با حضور حمید الطایر، نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه و عبدالله بن طوق، رئیس هیئت مدیره باشگاه فوتبال النصر پس از ورود به مقر کمپ «دین» به پیگیری آمادگی های خارجی در هلند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا