اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

ساکنان امارات از امروز دیگر نمی توانند رمزهای عبور نتفلیکس را به اشتراک بگذارند

از امروز، ساکنان امارات متحده عربی دیگر نمی‌توانند رمزهای عبور نتفلیکس را خارج از خانه‌های خود به اشتراک بگذارند.

محدودیت اشتراک‌گذاری رمز عبور این غول استریم به طور رسمی به امارات رسیده است. یک نماینده خدمات مشتری به خلیج تایمز تأیید کرد که این محدودیت از امروز اجرایی شده است.

او گفت: “اکنون تنها اعضای یک خانه می‌توانند رمز عبور را به اشتراک بگذارند و از یک حساب استفاده کنند.” او افزود: “این امکان وجود ندارد که در خانه‌ای در خیابان دیگر از آن استفاده شود.”

زمانی که از نماینده پرسیده شد که نتفلیکس چگونه قادر به شناسایی و محدود کردن اشتراک‌گذاری رمز عبور است، او گفت که شبکه WiFi و آدرس IP دستگاه‌ها در این پلتفرم ثبت می‌شود.

نتفلیکس همچنین در هند اعلام کرد که از امروز اشتراک‌گذاری رمز عبور را پایان داده است.

برای اطمینان از رعایت این سیاست، نتفلیکس به مشتریانی که حساب‌های خود را با افرادی خارج از خانواده‌شان به اشتراک گذاشته‌اند، ایمیل‌هایی ارسال می‌کند. این محدودیت‌ها پیش‌تر در بیش از ۱۰۰ کشور، از جمله بازارهای مهمی مانند ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، آلمان، استرالیا، سنگاپور، مکزیک و برزیل اجرا شده است.

علاوه بر این، نتفلیکس اکنون به مشتریان پرداخت‌کننده اجازه می‌دهد تا یک عضو اضافی از خارج از خانواده خود را اضافه کنند، هرچند با هزینه ماهانه اضافی. برای آسان‌تر کردن این فرآیند، اعضا می‌توانند پروفایل یک شخص را منتقل کنند و در عین حال تاریخچه تماشا و توصیه‌های شخصی‌سازی‌شده را حفظ کنند.

در اوایل ماه مه، نتفلیکس اعلام کرد که در حال راه‌اندازی محدودیت اشتراک‌گذاری غیرقانونی رمز عبور در بزرگ‌ترین بازار خود، ایالات متحده، است و به دنبال کسب درآمد بیشتر از مشتریانی است که ورود به حساب خود را با دوستان و خانواده خارج از خانواده خود به اشتراک می‌گذارند.

نتفلیکس در ایمیلی به مشتریان آمریکایی گفت: “حساب نتفلیکس شما برای شما و افرادی است که با آنها زندگی می‌کنید.”

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا