اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

راه اندازی شماره جدید برای گزارش حوادث رانندگی جزئی در شارجه

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، فرماندهی کل پلیس شارجه و شرکت راه حل های خودرو رافید شماره جدید (80092) را برای گزارش حوادث رانندگی جزئی به عنوان بخشی از تلاش مشترک برای بهبود خدمات ترافیکی ارائه شده به مشتریان و افزایش رضایت آنها راه اندازی کردند .

این پرتاب در مرکز ارتباطات و کنترل در مقر رافید با حضور فرمانده کل پلیس شارجه، سرلشکر سیف الزاری الشمسی، مدیرکل عملیات مرکزی پلیس شارجه، رئیس صغیرستان انجام شد. کمیته برنامه ریزی حوادث ترافیکی در امارت شارجه، سرتیپ دکتر احمد سعید النعور، و مدیر عامل شرکت راه حل های رافید، نایب رئیس کمیته برنامه ریزی سوانح ترافیکی در امارات، احمد جمعه المشرخ، مدیر شرکت. اداره ترافیک و گشت پلیس شارجه، سرهنگ محمد علی النقبی، و عبدالرحمن کانون الشمسی، مدیر بخش حوادث و خدمات امداد جاده ای در رافید، به همراه تعدادی از نمایندگان هر دو طرف.

سرلشکر سیف الزری الشمسی در حین راه اندازی تأیید کرد که شماره جدید به عنوان بخشی از تلاش های پایدار پلیس شارجه و شرکت راه حل های خودرو رافید است که هدف آن بالا بردن سطح آمادگی برای ارائه خدمات متمایز به مشتریان در سریع ترین زمان ممکن است.

سردار سرتیپ دکتر احمد النعور از تلاش های شرکت رافید و نقش مثبت آن در تسهیل فرآیند گزارش دهی سوانح رانندگی جزئی برای پاسخگویی سریع قدردانی کرد و افزود: شماره قبلی (80072343) همچنان برای دریافت گزارش فعال است .

به نوبه خود، احمد جمعه المشراخ گفت که راه اندازی این شماره در رافید ناشی از اشتیاق ما برای توسعه مستمر کیفیت خدماتی است که به مشتریان ارائه می دهیم، زیرا ما به طور مداوم برای افزایش آمادگی، توسعه تجهیزات خود و دریافت همه نظرات و نظرات تلاش می کنیم. تماس‌های شبانه‌روزی از سوی مردم، تاکید می‌کند که این شرکت به نظرات پاسخ می‌دهد و اقدامات اصلاحی را برای توسعه سیستم کاری خود انجام می‌دهد و با حرفه‌ای بودن با حوادث برخورد می‌کند تا زمان پاسخگویی به حوادث ترافیکی را کاهش دهد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا