اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

رئیس دولت و دو معاونش به نخست وزیر جدید بریتانیا تبریک می گویند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، شیخ محمد بن زاید آل نهیان، رئیس جمهور دولت، خداوند او را حفظ کند، تصدی ریاست دولت بریتانیا را به کیر استارمر تبریک گفت و برای وی در هدایت کشورش به سوی پیشرفت و شکوفایی بیشتر آرزوی موفقیت کرد.

ایشان در یک پست وبلاگی در پلتفرم «X» گفت: «به جناب کیر استارمر به خاطر تصدی ریاست دولت در بریتانیا تبریک می گویم و برای ایشان آرزوی موفقیت در هدایت کشورش به سوی پیشرفت و شکوفایی بیشتر دارم. من مشتاقانه منتظر همکاری با او در دوره آتی برای تقویت روابط تاریخی و گسترش افق های همکاری دوجانبه بین دو کشور هستم.»

اعلیحضرت شیخ محمد بن زاید آل نهیان، رئیس‌جمهور دولت، که خداوند او را حفظ کند، به مناسبت انتخاب کیر استارمر به عنوان نخست‌وزیر بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی، پیام تبریک ارسال کرد.

اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات و حاکم دبی، خداوند او را حفظ کند، نیز تصدی پست نخست وزیری در بریتانیا را به کیر استارمر تبریک گفت.

ایشان در یک پست وبلاگی در پلتفرم “X” گفت: “من به کایر استارمر برای تصدی پست نخست وزیری در بریتانیا تبریک می گویم. برای او در انجام وظایفش و در تحکیم روابط تاریخی و اقتصادی با امارات و کمک به تقویت نقش بریتانیا در ایجاد ثبات، رفاه و صلح در جهان آرزوی موفقیت داریم.

اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم و اعلیحضرت شیخ منصور بن زاید آل نهیان، معاون رئیس جمهور امارات، معاون نخست وزیر و رئیس کابینه ریاست جمهوری به این مناسبت دو پیام تبریک به کیر استارمر ارسال کردند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا