اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

رئیس دولت، از مشارکت‌کنندگان در حمایت از برنامه‌ها و ابتکارات هیئت مشارکت‌های اجتماعی «معاً» تقدیر کرد

رئیس دولت، صاحب‌السما شیخ محمد بن زاید آل نهیان، از مشارکت‌کنندگان در حمایت از برنامه‌ها و ابتکارات هیئت مشارکت‌های اجتماعی «معاً» در سال 2023 تقدیر کرد. این تقدیر به‌منظور ارج نهادن به تلاش‌ها و مشارکت‌های آن‌ها در تقویت ارزش‌های خیر و بخشش انسانی و فعالیت‌های داوطلبانه، و همچنین تقویت فرهنگ همبستگی و هم‌دلی اجتماعی است که از ارزش‌های بنیادین جامعه امارات به شمار می‌رود.

در مراسم تقدیر که در قصر البحر ابوظبی برگزار شد، صاحب‌السما شیخ محمد بن زاید آل نهیان از زحمات و ابتکارات نیکوکارانه افراد و نهادها قدردانی کرد که نشان‌دهنده روحیه بخشش و ایثار جامعه امارات است و به تحقق چشم‌انداز دولت در تقویت نظام همبستگی و همکاری اجتماعی و پایداری آن کمک می‌کند.

ایشان بیان کردند که ارزش‌های بخشش و برادری انسانی در جامعه امارات ریشه‌دار است و افراد به اهمیت آن در تقویت انسجام و پیوندهای اجتماعی ایمان دارند و این ارزش‌ها باید به‌عنوان یک فرهنگ و رویکرد در نسل‌های حاضر و آینده نهادینه شود.

در این مراسم، سمو شیخ خالد بن محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی، و دیگر مقامات و نمایندگان نهادهای داوطلبی حضور داشتند.

مشارکت‌کنندگان در سال گذشته، کمک‌های مالی و غیرمالی قابل توجهی به اولویت‌های اجتماعی و ابتکارات توسعه اجتماعی ارائه دادند که تحت نظارت هیئت مشارکت‌های اجتماعی «معاً» قرار دارد. این هیئت، از زمان تأسیس خود در سال 2019، حدود 370.4 میلیون درهم اماراتی برای حمایت از پروژه‌های اجتماعی در بخش‌های مختلف مانند بهداشت، آموزش، محیط‌زیست و زیرساخت‌ها تخصیص داده است که بیش از 800 هزار نفر از آن بهره‌مند شده‌اند.

معالی دکتر مغير الخييلي، رئیس دائرة تنمية المجتمع – ابوظبی، تأکید کردند که رهبری حکیم همچنان از بخش اجتماعی حمایت می‌کند تا به توسعه اجتماعی پایدار کمک کند و نقش همه نهادها را در ارتقای کیفیت زندگی تقویت کند.

سعادت سلامه العميمي، مدیر کل هیئت مشارکت‌های اجتماعی «معاً»، نیز از حمایت و توجه رهبری به ابتکارات و برنامه‌های این هیئت تشکر کرد و افزود که هیئت به همکاری با شرکای خود از بخش‌های عمومی و خصوصی و جامعه مدنی ادامه خواهد داد تا راه‌حل‌های نوآورانه و پایدار برای اولویت‌های اجتماعی ارائه دهد.

این هیئت به‌منظور تقویت فرهنگ مسئولیت اجتماعی مشترک و توانمندسازی افراد و نهادهای اجتماعی در انتخاب پروژه‌های هم‌راستا با اهداف و ارزش‌های خود، به‌طور فعال در تلاش است تا به تحقق چشم‌انداز ابوظبی برای ساخت جامعه‌ای همکار و یکپارچه کمک کند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا