اخبار دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی فارسی

رئیس جمهور و دو معاونش پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ایران را تبریک گفتند.

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، و الاحضرت شیخ محمد بن زاید آل نهیان، رئیس جمهور کشور، که خداوند ایشان را حفظ کند، به مناسبت پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، تلگرافی را تبریک گفت.

معظم له در وبلاگی در پایگاه ایکس گفتند: پیروزی جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان را در انتخابات اخیر ریاست جمهوری تبریک و تهنیت عرض نموده و برای ایشان آرزوی توفیق در خدمت دارم. کشورش و تحقق آرزوهای مردمش، و من مشتاقانه منتظر همکاری با او برای خیر و صلاح کشورها و مردمانمان هستم.»

اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات و حاکم دبی که خداوند او را حفظ کند و اعلیحضرت شیخ منصور بن زاید آل نهیان، معاون رئیس جمهور امارات، معاون نخست وزیر و رئیس دادگاه ریاست جمهوری نیز دو پیام تبریک مشابه به دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران ارسال کرد.

والاحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم در پست وبلاگی در پایگاه ایکس گفت: پیروزی جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری جمهوری اسلامی را به جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان تبریک می گوییم. ایران ما مشتاق تقویت روابط دوجانبه به نفع مردم و کشورهای خود و همکاری برای ارتقای صلح، ثبات و رفاه در منطقه هستیم.

همانطور که اعلیحضرت شیخ منصور بن زاید آل نهیان در یک پست وبلاگی در تریبون ایکس گفت: پیروزی جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک می گویم. با آرزوی موفقیت برای ایشان در خدمت به کشورش و برای ایران و مردم آن، پیشرفت و بهروزی.»

محمد بن زاید:

برای جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان در خدمت به کشور و دستیابی به آرمان های مردم آن آرزوی موفقیت دارم.

محمد بن راچد:

ما مشتاق تقویت روابط دوجانبه با جمهوری اسلامی به نفع مردم و کشورهای خود هستیم.

منصور بن زاید:

برای رئیس جمهور منتخب در خدمت به کشورش و ایران و مردمش پیشرفت و کامیابی آرزومندم.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا